Топ-10 найбільших українських продуктових мереж
21.02.2018 940 0 0
Лідером за кількістю торговельних точок за підсумками 2017 року став мережу АТБ, що розвиває однойменну мережу дискаунтерів (910 магазинів).
На другому місці Fozzy Group (535 об'єктів), що управляє мережами "Сільпо", "Фора", Thrah!, Le Silpo, Favore.
За 2017 рік концерн АТБ відкрив 78 торгових точок. Мережа Fozzy Group поповнилася 35 об'єктами. Обидві мережі в порівнянні з 2016 роком уповільнили темпи зростання: в позаминулому році АТБ відкрило 111 магазинів, Fozzy - 59.
Третє місце в топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів займає волинська компанія Volwest Group (бренди "Наш Край", SPAR). Варто відмітити, що на відміну від переважної більшості інших FMCG-рітейлерів, Volwest воліє розвиватися по франчайзингу. Не всі 243 торгові точки належать або управляються компанією зі штаб-квартирою в Луцьку, а про магазини, що працюють під брендами, які Volwest Group розвиває ( "Наш Край") або іншим чином надає Україні (SPAR).
У топ-10 продуктових мереж налічується ще чотири компанії, які подолали планку в 100 торгових точок: "Львівхолод" (бренди "Рукавичка" та "Під боком" - 130 магазинів), "ЕКО маркет" (114), "Делвой" (109) , "Брусничка" (101).
У дослідженні відзначають темпи розвитку продуктового ритейлера "лоток", який за два останні роки відкрив 51 новий мінімаркет. Мережа в загальній кількості своїх магазинів відкрила 87 точок і буквально увірвалася в топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів.
Як зазначалося раніше, найцікавішим для розвитку рітейлерів виявився захід країни. За даними GT Partners Ukraine, в цьому регіоні відкрито 32% від загальної кількості нових магазинів.
Джерело: https://delo.ua/business/top-10-krupn...
Коментарі до матеріалу