Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Територія високого рівня довіри»: зустріч представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та ДПС України

22.11.2024

Платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матимуть державну підтримку. Нові підходи забезпечуватимуться новим сервісом комплаєнс-менеджерів від ДПС України.

Про це йшла мова на зустрічі представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» із в. о. заступника Голови ДПС Євгенієм Сокуром, профільними фахівцями податкової служби.

Учасники зустрічі обговорили механізми реалізації Закону України від 18.06.2024 № 3813-IX та відповідного Порядку формування та оприлюднення переліку платників податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (наказ Мінфіну від 07.10.2024 № 495).

Так, платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів, скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування, строків надання індивідуальних податкових консультацій тощо.

За словами Аполлона Позова, Голови ради ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» – головне, що має бути між податковою та бізнесом – це довіра. І якщо податкова намагається розробити кроки на цьому шляху, які посилять таку довіру, то це величезний позитив для обох сторін.

«ДПС створила спеціальний ресурс – субсайт Державної податкової служби України «Територія високого рівня податкової довіри», на якому розміщено всю інформацію щодо запроваджених новацій. Платники податків можуть дізнатися, як стати учасником проєкту, яким вимогам треба відповідати, які можна отримати переваги, перевірити власні показники, проаналізувати свою галузь», – зазначив Євгеній Сокур.

Модератор заходу, Анна Ігнатенко, партнер IDLegalGroup (компанія також брала участь у заході) підкреслила, що підвищення рівня взаємодії та комунікацій між бізнесом і податковою дуже важливе, адже в умовах воєнного стану потрібно створювати сприятливі умови для ділової та інвестиційної активності.

Для платників, які будуть задіяні у проєкті, також спрощується механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер із метою підвищення якості обслуговування.

Водночас у бізнесу, присутньому на зустрічі, було чимало запитань щодо деталей впровадження ініціативи. Зокрема, щодо звільнення таких доброчесних платників від штрафних санкцій при незначних порушеннях, які не залежать від них, формування реальних, а не завищених середніх показників сплати податків по галузям/видам діяльності тощо.

Сторони домовилися про регулярність подібних зустрічей та продовження робочих комунікацій.

Зазначимо, що перший Перелік буде сформовано вже наприкінці листопада. У разі включення платника до Переліку, ДПС повідомить його про це через електронний кабінет протягом п’яти робочих днів після затвердження Переліку.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали