Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Територія високого рівня довіри»: зустріч представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та ДПС України

22.11.2024

Платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матимуть державну підтримку. Нові підходи забезпечуватимуться новим сервісом комплаєнс-менеджерів від ДПС України.

Про це йшла мова на зустрічі представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» із в. о. заступника Голови ДПС Євгенієм Сокуром, профільними фахівцями податкової служби.

Учасники зустрічі обговорили механізми реалізації Закону України від 18.06.2024 № 3813-IX та відповідного Порядку формування та оприлюднення переліку платників податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (наказ Мінфіну від 07.10.2024 № 495).

Так, платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів, скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування, строків надання індивідуальних податкових консультацій тощо.

За словами Аполлона Позова, Голови ради ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» – головне, що має бути між податковою та бізнесом – це довіра. І якщо податкова намагається розробити кроки на цьому шляху, які посилять таку довіру, то це величезний позитив для обох сторін.

«ДПС створила спеціальний ресурс – субсайт Державної податкової служби України «Територія високого рівня податкової довіри», на якому розміщено всю інформацію щодо запроваджених новацій. Платники податків можуть дізнатися, як стати учасником проєкту, яким вимогам треба відповідати, які можна отримати переваги, перевірити власні показники, проаналізувати свою галузь», – зазначив Євгеній Сокур.

Модератор заходу, Анна Ігнатенко, партнер IDLegalGroup (компанія також брала участь у заході) підкреслила, що підвищення рівня взаємодії та комунікацій між бізнесом і податковою дуже важливе, адже в умовах воєнного стану потрібно створювати сприятливі умови для ділової та інвестиційної активності.

Для платників, які будуть задіяні у проєкті, також спрощується механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер із метою підвищення якості обслуговування.

Водночас у бізнесу, присутньому на зустрічі, було чимало запитань щодо деталей впровадження ініціативи. Зокрема, щодо звільнення таких доброчесних платників від штрафних санкцій при незначних порушеннях, які не залежать від них, формування реальних, а не завищених середніх показників сплати податків по галузям/видам діяльності тощо.

Сторони домовилися про регулярність подібних зустрічей та продовження робочих комунікацій.

Зазначимо, що перший Перелік буде сформовано вже наприкінці листопада. У разі включення платника до Переліку, ДПС повідомить його про це через електронний кабінет протягом п’яти робочих днів після затвердження Переліку.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали