Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Територія високого рівня довіри»: зустріч представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та ДПС України

22.11.2024

Платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матимуть державну підтримку. Нові підходи забезпечуватимуться новим сервісом комплаєнс-менеджерів від ДПС України.

Про це йшла мова на зустрічі представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» із в. о. заступника Голови ДПС Євгенієм Сокуром, профільними фахівцями податкової служби.

Учасники зустрічі обговорили механізми реалізації Закону України від 18.06.2024 № 3813-IX та відповідного Порядку формування та оприлюднення переліку платників податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (наказ Мінфіну від 07.10.2024 № 495).

Так, платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів, скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування, строків надання індивідуальних податкових консультацій тощо.

За словами Аполлона Позова, Голови ради ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» – головне, що має бути між податковою та бізнесом – це довіра. І якщо податкова намагається розробити кроки на цьому шляху, які посилять таку довіру, то це величезний позитив для обох сторін.

«ДПС створила спеціальний ресурс – субсайт Державної податкової служби України «Територія високого рівня податкової довіри», на якому розміщено всю інформацію щодо запроваджених новацій. Платники податків можуть дізнатися, як стати учасником проєкту, яким вимогам треба відповідати, які можна отримати переваги, перевірити власні показники, проаналізувати свою галузь», – зазначив Євгеній Сокур.

Модератор заходу, Анна Ігнатенко, партнер IDLegalGroup (компанія також брала участь у заході) підкреслила, що підвищення рівня взаємодії та комунікацій між бізнесом і податковою дуже важливе, адже в умовах воєнного стану потрібно створювати сприятливі умови для ділової та інвестиційної активності.

Для платників, які будуть задіяні у проєкті, також спрощується механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер із метою підвищення якості обслуговування.

Водночас у бізнесу, присутньому на зустрічі, було чимало запитань щодо деталей впровадження ініціативи. Зокрема, щодо звільнення таких доброчесних платників від штрафних санкцій при незначних порушеннях, які не залежать від них, формування реальних, а не завищених середніх показників сплати податків по галузям/видам діяльності тощо.

Сторони домовилися про регулярність подібних зустрічей та продовження робочих комунікацій.

Зазначимо, що перший Перелік буде сформовано вже наприкінці листопада. У разі включення платника до Переліку, ДПС повідомить його про це через електронний кабінет протягом п’яти робочих днів після затвердження Переліку.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Реформа податкової: бізнес за впровадження антикорупційних механізмів
Представлено опитування великого бізнесу щодо проблем взаємодії із податковою та очікувань від реформи ДПС. Про що йшлося і які висновки – дивіться нижче. Більше за темою: Перевірки-2025: коли діє мораторій? Мораторій на безпідставні перевірки - 2025: що змінилося? Корупційні ризики залишают...
18.09.2025
Дайджест новин «Бізнес без бар’єрів» за серпень 2025 року
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компан...
18.09.2025
ІТ-компанії з інновацій у сфері держпослуг можуть отримати до 150 тис. євро
Україна стрімко цифровізує державні послуги, однак інституції часто стикаються з труднощами у швидкому впровадженні інновацій у відповідь на нові виклики. Саме тому GovTech Lab Ukraine відкриває для стартапів (серії А+) і технологічних компаній – як українських, так і міжнародних – можли...
Кращі матеріали