Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Територія високого рівня довіри»: зустріч представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та ДПС України

22.11.2024

Платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матимуть державну підтримку. Нові підходи забезпечуватимуться новим сервісом комплаєнс-менеджерів від ДПС України.

Про це йшла мова на зустрічі представників ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» із в. о. заступника Голови ДПС Євгенієм Сокуром, профільними фахівцями податкової служби.

Учасники зустрічі обговорили механізми реалізації Закону України від 18.06.2024 № 3813-IX та відповідного Порядку формування та оприлюднення переліку платників податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (наказ Мінфіну від 07.10.2024 № 495).

Так, платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів, скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування, строків надання індивідуальних податкових консультацій тощо.

За словами Аполлона Позова, Голови ради ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» – головне, що має бути між податковою та бізнесом – це довіра. І якщо податкова намагається розробити кроки на цьому шляху, які посилять таку довіру, то це величезний позитив для обох сторін.

«ДПС створила спеціальний ресурс – субсайт Державної податкової служби України «Територія високого рівня податкової довіри», на якому розміщено всю інформацію щодо запроваджених новацій. Платники податків можуть дізнатися, як стати учасником проєкту, яким вимогам треба відповідати, які можна отримати переваги, перевірити власні показники, проаналізувати свою галузь», – зазначив Євгеній Сокур.

Модератор заходу, Анна Ігнатенко, партнер IDLegalGroup (компанія також брала участь у заході) підкреслила, що підвищення рівня взаємодії та комунікацій між бізнесом і податковою дуже важливе, адже в умовах воєнного стану потрібно створювати сприятливі умови для ділової та інвестиційної активності.

Для платників, які будуть задіяні у проєкті, також спрощується механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер із метою підвищення якості обслуговування.

Водночас у бізнесу, присутньому на зустрічі, було чимало запитань щодо деталей впровадження ініціативи. Зокрема, щодо звільнення таких доброчесних платників від штрафних санкцій при незначних порушеннях, які не залежать від них, формування реальних, а не завищених середніх показників сплати податків по галузям/видам діяльності тощо.

Сторони домовилися про регулярність подібних зустрічей та продовження робочих комунікацій.

Зазначимо, що перший Перелік буде сформовано вже наприкінці листопада. У разі включення платника до Переліку, ДПС повідомить його про це через електронний кабінет протягом п’яти робочих днів після затвердження Переліку.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали