Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Стало відомо, як працюватимуть суди після укрупнення

09.02.2018

Районні, міські, міжрайонні, господарські та апеляційні суди припинятимуть свою роботу у зв’язку з реорганізацією з дня опублікування у "Голосі України" повідомлення судді новоутвореного суду про початок його роботи.

В разі ліквідації суду, що здійснює правосуддя на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, та утворення нового суду, який забезпечує здійснення правосуддя на цій території, суд, що ліквідується, припиняє здійснення правосуддя з дня опублікування в газеті "Голос України" повідомлення голови новоутвореного суду про початок роботи новоутвореного суду.

Відзначається, що суди продовжуватимуть працювати у звичайному режимі до опублікування такого повідомлення. 

Виконання рішень про припинення чи утворення судів забезпечуватиме Державна судова адміністрація. 

Повідомляється, що наразі ДСА розробляє  відповідний план заходів.

Кількість суддів у суді визначатиме ДСА за погодженням з Вищою радою правосуддя з урахуванням судового навантаження та в межах видатків, передбачених у бюджеті на утримання суддів та оплату їх праці.

Для визначення чисельності суддів, необхідної для обробки справ, та збалансування навантаження на суддів провели відповідне дослідження.

Після проведення аналізу судового навантаження за 2017 рік ДСА визначить оптимальну (нормативну, модельну) кількість суддів для всіх новостворених окружних судів та звернеться до Вищої ради правосуддя щодо погодження нової кількості суддів та затвердить наказом чисельність апаратів окружних судів.

Докладніше: https://www.pravda.com.ua/news/2018/0...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали