Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Ризики втрати інформації в депозитарній системі будуть зменшені

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку на засіданні, що відбулось 27 жовтня 2015 року, остаточно затвердила зміни до «Положення про провадження депозитарної діяльності», які погоджені з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.

Відповідно до затверджених змін, термін надання депозитарною установою депоненту виписки з рахунку в цінних паперах скорочується з трьох робочих днів до одного операційного дня.

З метою збереження інформації про права на цінні папери депонента договором про обслуговування рахунку може бути передбачено обов’язок депозитарної установи складати та передавати інформацію до Центрального депозитарію кожного операційного дня, або у випадку змін на рахунку виписки про стан рахунку.

Однією з головних новацій документу є резервне копіювання інформації депозитарними установами. Порядок, строки та обсяги копіювання інформації будуть встановлені НДУ за погодженням з НКЦПФР.

«Зміни підвищують захист інвесторів від неправомірних дій з боку депозитарних установ, знижують ризики втрати інформації в депозитарній системі. Це є першим кроком на шляху до створення більш надійної системи обліку прав на цінні папери», – прокоментував член  Комісії Дмитро Тарабакін.

Нагадаємо, що проект змін до «Положення про провадження депозитарної діяльності» доопрацьований спільно з ПАРД (Професійною асоціацією реєстраторів та депозитаріїв), АФП (Асоціацією «Фондового Партнерства») та НДУ (Національним депозитарієм України) був попередньо схвалений рішенням НКЦПФР від 29 вересня 2015 року.

Джерело: 

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
12.09.2025
«Тренди ринку праці» – новий сервіс Державної служби зайнятості
Знання тенденцій на ринку праці дозволить бути на крок попереду, ще краще розуміти принципи працевлаштування, навчання, перекваліфікації, отримання грантів та співпраці з роботодавцями Хочете знати, як змінюється ринок праці, які тенденції і що буде далі? Тепер це можливо разом із Державною сл...
12.09.2025
Затверджено порядок ведення Реєстру інтегрованих довкіллєвих дозволів
Єдиний реєстр інтегрованих довкільних дозволів є функціональним модулем «ЕкоСистеми»– національної онлайн-платформи, яка містить актуальну інформацію про стан довкілля. Реєстр створює для бізнесу «єдине вікно» отримання довкіллєвих дозволів, при цьому забезпечуючи ...
12.09.2025
Облікову ставку НБУ збережено на рівні 15,5 %
Інфляція закріплюється на траєкторії зниження, але все ще є високою. Зовнішня допомога надходить у достатніх обсягах для підтримання міжнародних резервів на належному рівні та фінансування дефіциту бюджету. Перебіг повномасштабної війни залишається основним ризиком для інфляційної динаміки та економ...
Кращі матеріали