Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Регламентовано роботу порталу е-сервісів

29.03.2016

Не пізніше 1 травня 2016 р. має бути впроваджено роботу порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Це передбачено наказом Мін'юсту від 23 березня 2016 р. №784/5, яким також затверджено порядок функціонування такого порталу.

Портал електронних сервісів без реєстрації користувача забезпечує:

- безоплатний доступ до відомостей з держреєстру юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, отримання виписки з цього реєстру в електронній формі;

- безоплатний доступ до основних відомостей про громадські формування, що не мають статусу

юридичної особи, які актуальні на момент запиту;

- безоплатний доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері держреєстрації юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юрособи, у т.ч. виписки та установчих документів юридичної особи, шляхом їх пошуку за кодом доступу.

За умови реєстрації на порталі стане доступним:

- створення персонального кабінету;

- подання документів в електронній формі для державної реєстрації та для ліцензування видів господарської діяльності, отримання документів дозвільного характеру;

- отримання витягу з реєстру юросіб та ФОПів у електронній формі, в тому числі з установчими документами юридичної особи, актуальними на дату отримання такого витягу;

- оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юрособи на підставі внесених до реєстру відповідних даних.

Окрім того, за умови реєстрації користувача портал забезпечує доступ державних органів, у тому числі судів, органів Національної поліції, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, а також органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб до відомостей з Єдиного держреєстру юросіб та ФОПів.

Реєстрація користувача на порталі здійснюється з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи. Обов'язково зазначаються відомості про ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта.

Подання документів в електронній формі для державної реєстрації, ліцензування видів господарської діяльності, видачі документів дозвільного характеру, отримання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі забезпечується виключно після справляння адміністративного збору чи інших обов’язкових платежів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Джерело: http://zib.com.ua/ua/122605-minyust_r...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
02.07.2025
Мінрозвитку презентувало липневу добірку грантових програм
Міністерство розвитку громад та територій спільно з проєктом «Відновлення для всіх» (RFA) презентує липневу добірку грантових програм у форматі щомісячних Каталогів можливостей. Міністерство розвитку громад та територій спільно з проєктом «Відновлення для всіх» (RFA) презенту...
02.07.2025
Дайджест судової практики з трудових спорів за II квартал 2025 року
У НААУ підготували дайджест судової практики з трудових спорів за II квартал 2025 року. Більше за темою: Випадки повної матеріальної відповідальності працівників Чи має право на щорічну основну відпустку працівник, трудовий договір з яким призупинено? Заява про згоду на тимчасове переведення на і...
02.07.2025
Як подати заяву на списання коштів в ІКП
У приватній частині ІКС «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс, із використанням якого платники мають можливість списати кошти, які обліковуються в інтегрованих картках. Головне управління ДПС у Волинській області нагадує, що у приватній частині ІКС «Електронний кабі...
Кращі матеріали