Регламентовано роботу порталу е-сервісів
29.03.2016 269 0 0
Не пізніше 1 травня 2016 р. має бути впроваджено роботу порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.
Це передбачено наказом Мін'юсту від 23 березня 2016 р. №784/5, яким також затверджено порядок функціонування такого порталу.
Портал електронних сервісів без реєстрації користувача забезпечує:
- безоплатний доступ до відомостей з держреєстру юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, отримання виписки з цього реєстру в електронній формі;
- безоплатний доступ до основних відомостей про громадські формування, що не мають статусу
юридичної особи, які актуальні на момент запиту;
- безоплатний доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері держреєстрації юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юрособи, у т.ч. виписки та установчих документів юридичної особи, шляхом їх пошуку за кодом доступу.
За умови реєстрації на порталі стане доступним:
- створення персонального кабінету;
- подання документів в електронній формі для державної реєстрації та для ліцензування видів господарської діяльності, отримання документів дозвільного характеру;
- отримання витягу з реєстру юросіб та ФОПів у електронній формі, в тому числі з установчими документами юридичної особи, актуальними на дату отримання такого витягу;
- оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юрособи на підставі внесених до реєстру відповідних даних.
Окрім того, за умови реєстрації користувача портал забезпечує доступ державних органів, у тому числі судів, органів Національної поліції, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, а також органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб до відомостей з Єдиного держреєстру юросіб та ФОПів.
Реєстрація користувача на порталі здійснюється з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи. Обов'язково зазначаються відомості про ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта.
Подання документів в електронній формі для державної реєстрації, ліцензування видів господарської діяльності, видачі документів дозвільного характеру, отримання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі забезпечується виключно після справляння адміністративного збору чи інших обов’язкових платежів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.
Джерело: http://zib.com.ua/ua/122605-minyust_r...
Коментарі до матеріалу