Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Регламентовано роботу порталу е-сервісів

29.03.2016

Не пізніше 1 травня 2016 р. має бути впроваджено роботу порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Це передбачено наказом Мін'юсту від 23 березня 2016 р. №784/5, яким також затверджено порядок функціонування такого порталу.

Портал електронних сервісів без реєстрації користувача забезпечує:

- безоплатний доступ до відомостей з держреєстру юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, отримання виписки з цього реєстру в електронній формі;

- безоплатний доступ до основних відомостей про громадські формування, що не мають статусу

юридичної особи, які актуальні на момент запиту;

- безоплатний доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері держреєстрації юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юрособи, у т.ч. виписки та установчих документів юридичної особи, шляхом їх пошуку за кодом доступу.

За умови реєстрації на порталі стане доступним:

- створення персонального кабінету;

- подання документів в електронній формі для державної реєстрації та для ліцензування видів господарської діяльності, отримання документів дозвільного характеру;

- отримання витягу з реєстру юросіб та ФОПів у електронній формі, в тому числі з установчими документами юридичної особи, актуальними на дату отримання такого витягу;

- оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юрособи на підставі внесених до реєстру відповідних даних.

Окрім того, за умови реєстрації користувача портал забезпечує доступ державних органів, у тому числі судів, органів Національної поліції, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, а також органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб до відомостей з Єдиного держреєстру юросіб та ФОПів.

Реєстрація користувача на порталі здійснюється з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи. Обов'язково зазначаються відомості про ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта.

Подання документів в електронній формі для державної реєстрації, ліцензування видів господарської діяльності, видачі документів дозвільного характеру, отримання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі забезпечується виключно після справляння адміністративного збору чи інших обов’язкових платежів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Джерело: http://zib.com.ua/ua/122605-minyust_r...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали