Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Перевірки великого бізнесу скоротились на 33%

13.07.2018


Офісом великих платників значно зменшено кількість перевірок, а саме на 33% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, зокрема у січні – червні 2017 року проведено 569 документальних перевірок, у І півріччі 2018 року – 380.

Підрозділом аудиту Офісу за шість місяців 2018 року донараховано 12,7 млрд грн грошових зобов’язань, що на 6,1 млрд грн більше ніж за аналогічний період минулого року. Зростання донарахувань відбулося за рахунок здійснення контрольно–перевірочних заходів, що концентруються на перевірках найбільш ризикових платників та операцій.

В Офісі працює ризикоорієнтована система відбору платників до проведення як планових, так і позапланових перевірок. Підставами для включення платників податків до плану-графіка перевірок є наявність ризиків високого та середнього ступеню, які затверджені наказом Мінфіну від 02.06.15 №524 «Про затвердження Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків».

Майже половина позапланових контрольних заходів проводиться не за ініціативою органів ДФС, а з інших передбачених Податковим кодексом України причин:

- у зв’язку із відпрацюванням листів банків, які інформують про порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД – 44,2%, ;

- призначених за ухвалою суду (слідчого судді) – 6,1%;

- у зв’язку з процедурами ліквідації припинення, реорганізації – 2,1%.

http://officevp.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
16.09.2025
ДПС фіксує збільшення виторгу через РРО
Результати свідчать про дієвість системної співпраці бізнесу та ДПС. Така взаємодія ґрунтується не лише на контролі, а й на довірі, діалозі та превентивних заходах, що створюють умови для сталого розвитку сфери розрахункових операцій. Більше за темою: У якому розмірі накладається штраф за РРО-поруш...
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
Кращі матеріали