Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Перевірки ДФС продавців технічно складних побутових товарів

19.11.2018

Органами ДФС станом на 1 листопада 2018 року проведено 2 137 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів. Їм донараховано 12,1 млн. грн. штрафних санкцій за недотримання законодавчих вимог при проведенні розрахункових операцій.

Найчастіше суб’єкти господарювання порушували вимоги щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій – 1530 випадків та порядку обліку товару – 41 порушення. Також виявлено 381 порушення норм з регулювання обігу готівки.

Крім того, за результатами перевірок суб’єктами господарювання тільки у 2018 році  зареєстровано 2 926 РРО.

Застосування реєстраторів розрахункових операцій продавцями технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, було впроваджено з травня 2017 року з набуттям чинності відповідної постанови КМУ. Цим документом було затверджено переліки таких технічно складних побутових товарів.

Відповідно до цієї норми при продажу зазначених товарів суб’єкти господарювання мають проводити розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі на повну суму покупки через реєстратори розрахункових операцій. При цьому РРО мають бути зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи. При проведенні розрахункових операцій покупцю має видаватися касовий чек, що підтверджує таку операцію.

Отриманий покупцем розрахунковий документ (касовий чек) надає можливість покупцям складної побутової техніки захистити свої права, зокрема, довести факт придбання товару саме у конкретного суб’єкта господарювання та вимагати у разі придбання неякісного товару його заміну або повернення коштів.

За статистикою ДФС, станом на 1 січня 2018 року в Україні нараховується понад 7 тис. суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. З моменту набуття чинності постанови платниками добровільно було зареєстровано майже 3,2 тис. РРО.

http://sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
03.07.2025
Уряд розширив перелік товарів, які підлягатимуть локалізації під час публічних закупівель
Уряд розширив перелік товарів переробної промисловості, які підлягатимуть вимозі щодо мінімального ступеня локалізації під час публічних закупівель. Уряд розширив перелік товарів переробної промисловості, які підлягатимуть вимозі щодо мінімального ступеня локалізації під час публічних закупівель. Рі...
03.07.2025
Працівник вимагає запровадити дистанційну роботу: дії роботодавця
У разі запровадження дистанційної роботи працівник самостійно визначає робоче місце та несе відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на ньому. Більше за темою: Направлення у відрядження працівника-дистанційника Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може праці...
03.07.2025
Е-повідомлення про помилкову сплату платежів: роз’яснення ДПС
З метою підвищення рівня інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів, єдиного внеску в Електронному кабінеті платника розроблено та впроваджено новий сервіс «Е-повідомлення». Більше за темою: Заблоковано помилково оформлену ПН: чи можна не подавати д...
Кращі матеріали