Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Уряд започатковує роботу Ради інновацій

15.03.2018

Кабінет Міністрів України в рамках підтримки політики технологічного розвитку держави започаткував роботу Ради інновацій, яка має стати ефективним інструментом взаємодії Уряду, бізнесу та представників наукових кіл, а також майданчиком напрацювання важливих рішень у цій сфері. Засідання Ради провів Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

Учасники засідання відзначали, що в Україні щороку реєструється близько 3 тис. винаходів, понад 7 тис. корисних моделей та близько 2 тис. корисних зразків. Але лише одиниці розробок знаходять прикладне рішення і перетворюються в технології. І проблема в тому, що українські інновації існують здебільшого на папері або «іммігрують» разом з винахідниками за кордон. При цьому намагання профінансувати науку не призводять до бажаного ефекту, в тому числі через те, що процес капіталізації в цій сфері відсутній. Винахід патентується, але його практична цінність не визначається і не відслідковується. Не менш актуальним є й той факт, що в Україні існує великий дисбаланс в кількості навчальних закладів вищої освіти та закладів професійної освіти. Як підкреслювали учасники зібрання, університетів сотні, а «стояти за верстатом немає кому». Отже, руху в практичну площину розробок немає. І це потрібно змінювати.

З огляду на все сказане, Глава Уряду нагадав, що цього року в Україні працюватиме Фонд підтримки інновацій та стартапів. Його бюджет становить близько 50 млн грн, і за оцінкою Кабінету Міністрів ці кошти можуть профінансувати близько 80 найбільш перспективних проектів. Окрім того, є велике прагнення допомогти науковцям – з огляду на ухвалення необхідних регуляторних рішень, які поліпшать ситуацію і дозволять всім задіяним сторонам співпрацювати більш конструктивно.

За підсумками засідання, координатором роботи Ради інновацій призначено Міністра Кабінету Міністрів Олександра Саєнка.

https://www.kmu.gov.ua/ua/news/premye...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
25.06.2025
Як у ДАР оновити статус активного виробника
З метою цифрової зручності, відкритості та надійності в роботі в Державному аграрному реєстрі запущено новий функціонал. Мінагрополітики продовжує розширювати для аграріїв доступ до електронних послуг. З метою цифрової зручності, відкритості та надійності в роботі в Державному аграрному реєстрі запу...
24.06.2025
У ДАР запроваджено новий функціонал
Мінагрополітики запровадив новий функціонал в ДАР. Оновлення спрямовані на покращення функціоналу для користувачів та підвищення ефективності адміністрування у сфері сільського господарства. Міністерство аграрної політики та продовольства запровадило новий функціонал в інформаційно-комунікаційн...
23.06.2025
Перевірки ДПС в аптеках: які порушення найчастіше виявляють
Найпоширеніші порушення: проведення розрахункових операцій без застосування РРО/ПРРО та без видачі фіскального чеку; порушення порядку обліку товарних запасів; використання праці неоформлених працівників. З початку 2025 року ДПС провела 910 перевірок у сфері охорони здоров’я, включаючи аптеки ...
Кращі матеріали