Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи отримує малий бізнес компенсацію комісії за еквайринг із держбюджету

06.08.2021

Відбулося п’яте засідання Ради з питань сприяння розвитку малого підприємництва. Під час засідання робочі групи Ради презентували напрацювання, які мають удосконалити законодавство та створити сприятливі умови для розвитку малого підприємництва, зокрема мікропідприємництва.

Рада приділила увагу питанню значного розміру комісії за еквайринг, яку утримують банки під час розрахунків з використанням електронних платіжних засобів. Це стримує розширення застосування безготівкових розрахунків суб’єктами малого й мікробізнесу.

У зв’язку з цим Рада вирішила звернутися до уряду України з листом щодо запровадження державної підтримки у вигляді компенсації частини витрат на сплату згаданої комісії коштом бюджету. Планується, що це відбуватиметься в межах програм, які реалізує Фонд розвитку підприємництва, для суб'єктів малого підприємництва, зокрема тих, які застосовують реєстратори розрахункових операцій або програмні реєстратори.

Відповідно до рішення Ради, робоча група за напрямом «Розширення інструментів для спрощення адміністрування і застосування ІТ-технологій у підприємницькій діяльності та під час взаємодії з державними органами» врахує результати обговорення на засіданні та продовжить роботу над законопроектом щодо стимулювання безготівкових розрахунків з використанням електронних платіжних засобів під час здійснення підприємницької діяльності.

Крім того, Рада вирішила запропонувати Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів залучити керівника робочої групи за напрямом «Лібералізація у сфері трудових відносин» до роботи з підготовки законопроектів з питань дерегуляції трудових відносин.

Учасники засідання обговорили стан підготовки пропозицій стосовно змін до законодавства щодо вдосконалення порядку ведення обліку й застосування РРО та зниження фіскального тиску на платників податків. Над пропозиціями працювала робоча група Ради за напрямом «Врегулювання проблемних питань використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій».

Після доопрацювання робочою групою законодавчі ініціативи будуть обговорені на майданчику Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики із залученням представників зацікавлених центральних органів виконавчої влади та підприємницького середовища. Це сприятиме формуванню узгодженої позиції та підтримці доопрацьованого законопроекту в парламенті.

Усі рішення, ухвалені Радою на засіданні, її члени підтримали одноголосно.

Голова Ради з питань сприяння розвитку малого підприємництва Юлія Свириденко переконана, що проведена робота, напрацьовані під час засідання рішення та їхня реалізація забезпечать суттєвий прогрес у розв'язанні поставлених перед Радою завдань.

Довідка. Рада з питань сприяння розвитку малого підприємництва – консультативно-дорадчий орган при Президентові України, створений задля сприяння налагодженню конструктивної взаємодії органів державної влади й суб'єктів малого підприємництва та їхніх громадських об'єднань.

https://www.president.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали