Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи отримує малий бізнес компенсацію комісії за еквайринг із держбюджету

06.08.2021

Відбулося п’яте засідання Ради з питань сприяння розвитку малого підприємництва. Під час засідання робочі групи Ради презентували напрацювання, які мають удосконалити законодавство та створити сприятливі умови для розвитку малого підприємництва, зокрема мікропідприємництва.

Рада приділила увагу питанню значного розміру комісії за еквайринг, яку утримують банки під час розрахунків з використанням електронних платіжних засобів. Це стримує розширення застосування безготівкових розрахунків суб’єктами малого й мікробізнесу.

У зв’язку з цим Рада вирішила звернутися до уряду України з листом щодо запровадження державної підтримки у вигляді компенсації частини витрат на сплату згаданої комісії коштом бюджету. Планується, що це відбуватиметься в межах програм, які реалізує Фонд розвитку підприємництва, для суб'єктів малого підприємництва, зокрема тих, які застосовують реєстратори розрахункових операцій або програмні реєстратори.

Відповідно до рішення Ради, робоча група за напрямом «Розширення інструментів для спрощення адміністрування і застосування ІТ-технологій у підприємницькій діяльності та під час взаємодії з державними органами» врахує результати обговорення на засіданні та продовжить роботу над законопроектом щодо стимулювання безготівкових розрахунків з використанням електронних платіжних засобів під час здійснення підприємницької діяльності.

Крім того, Рада вирішила запропонувати Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів залучити керівника робочої групи за напрямом «Лібералізація у сфері трудових відносин» до роботи з підготовки законопроектів з питань дерегуляції трудових відносин.

Учасники засідання обговорили стан підготовки пропозицій стосовно змін до законодавства щодо вдосконалення порядку ведення обліку й застосування РРО та зниження фіскального тиску на платників податків. Над пропозиціями працювала робоча група Ради за напрямом «Врегулювання проблемних питань використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій».

Після доопрацювання робочою групою законодавчі ініціативи будуть обговорені на майданчику Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики із залученням представників зацікавлених центральних органів виконавчої влади та підприємницького середовища. Це сприятиме формуванню узгодженої позиції та підтримці доопрацьованого законопроекту в парламенті.

Усі рішення, ухвалені Радою на засіданні, її члени підтримали одноголосно.

Голова Ради з питань сприяння розвитку малого підприємництва Юлія Свириденко переконана, що проведена робота, напрацьовані під час засідання рішення та їхня реалізація забезпечать суттєвий прогрес у розв'язанні поставлених перед Радою завдань.

Довідка. Рада з питань сприяння розвитку малого підприємництва – консультативно-дорадчий орган при Президентові України, створений задля сприяння налагодженню конструктивної взаємодії органів державної влади й суб'єктів малого підприємництва та їхніх громадських об'єднань.

https://www.president.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали