Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі

10.02.2016

Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Оновлений сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

- отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

- ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;

- скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

- скористатися індивідуальним податковим календарем;

- переглянути та перевірити свої облікові дані;

- створити запит для отримання інформації;

- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- направити листа до органу ДФС;

- переглянути стан розрахунків з бюджетом;

- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Джерело: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 15.09.2025
Дайджест містить цікаві тендерні можливості у країнах ЄС в рамках Угоди про публічні закупівлі Світової організації торгівлі. Більше за темою: Поставка товарів державному замовнику через тендер: етапи процедури Наразі існує більше 500 тендерних можливостей у країнах ЄС, пов’язаних з легкою пр...
16.09.2025
Що таке «Офіси податкових консультантів»
Новий сервіс допоможе розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень законодавства. Більше за темою: Підприємство здає в оренду частину сільгоспбудівлі: ДПС змінила свою позицію щодо обкладення податком на нерухомість Для підвищення якості податкових послуг та зручно...
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
Кращі матеріали