Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Онлайн-реєстрація нерухомості: послуга стає доступнішою

16.11.2023

У жовтні українці замовили 1 225 свідоцтв на онлайн-реєстрацію нерухомості.  Найактивніше своє право власності реєструють мешканці Харківської області – 454 подані заяви. 

Усього від початку відновлення послуги – від 18 травня 2023 року було подано 9 680 заяв. 

Надання сервісної послуги з подачі електронних заяв у сфері державної реєстрації прав у ДРРП (Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно) на об'єкти нерухомого майна, права власності на які виникли та зареєстровані в установленому законом порядку до 01.01.2013 (тобто, до запровадження ДРРП у 2013 році) з кожним днем набуває популярності. 

Послуга вже доступна у межах 12 регіонів. Мешканці Львівської, Одеської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької, Чернігівської, Закарпатської, Рівненської, Дніпропетровської, Київської та Кіровоградської області, а також у м. Луцьк Волинської області можуть зареєструвати свою нерухомість онлайн. Зовсім скоро ця послуга буде доступною і для жителів Сумської області. Надалі перелік регіонів, де діятиме така послуга, буде розширюватися. 

Отже, щоб онлайн зареєструвати нерухомість, треба: 

  • на порталі Дія обрати послугу «Державна реєстрація прав на нерухоме майно»; 
  • внести необхідну інформацію та скани документів; 
  • підписати заяву електронним підписом. 

Після цього реєстратор самостійно надішле запит у БТІ, а потім внесе дані у реєстр. Про результат вас повідомлять листом на електронну пошту. 

Реєстрація нерухомості є підтвердженням, що саме ви – законний власник нерухомого майна. Тож, шахраї не зможуть підробити документи і привласнити його собі.  

А в умовах повномасштабної війни онлайн-реєстрація майна набула ще більшої актуальності. Адже чимало архівів бюро технічної інвентаризації (БТІ), де зараз і зберігається більшість відомостей про нерухомість, знищили або розікрали окупанти.  

Найпоширеніші причини відмов у онлайн-реєстрації нерухомості: 

  • відсутні необхідні для реєстрації державних прав документи; 
  • право власності вже зареєстровано; 
  • право власності виникло після 2013 року; 
  • для реєстрації права власності, що належить на праві спільної-сумісної власності, необхідно звернутися всім співвласникам; 
  • розбіжності в адресі об'єкту нерухомого майна. 

Внесення відомостей в електронний реєстр допоможе максимально убезпечити ваші дані. Інформація ніколи не загубиться і не буде знищена, на відміну від паперових архівів. 

Інформація актуальна станом на 15.11.2023.

Послугу реалізовано ДП «Національні інформаційні системи» Мін'юсту спільно з Мінцифри за підтримки програми EGAP Фонду Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії. 

Мін’юст 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали