Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Нюанси імплементації антикорупційного Закону податкових змін № 1797

13.05.2017

12 травня у Міністерстві фінансів пройшов брифінг Державного секретаря Мінфіну Євгенія Капінуса на тему імлементації Закону України від 21.12.2016 № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

Про єдиний електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ

З 1 квітня Мінфін успішно запустив єдиний електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ, який працює за наступною адресою. Відшкодування відбувається у повному обсязі без будь-яких збоїв. Всі транзакції проводяться вчасно, як це і передбачає робота нової системи. Маніпуляції з відшкодуванням і дискримінація бізнесу через непрозорі схеми повернення ПДВ тепер є неможливими.

За час функціонування Реєстру вже відшкодовано понад 11 млрд. грн. (11 367 587 000,46 грн., що складає 39,9 %) за заявами, поданими протягом квітня та за заявами, щодо яких був присутній невідшкодований залишок станом на 1 квітня 2017 року.

Сума бюджетного відшкодування ПДВ (за Заявами, поданими після 1 квітня 2017 року), що може бути узгоджена (в «автоматичному режимі») у травні складає 9 706 142 335,33 грн. (2 869 платникам податку), а у червні – 254 320 994,15 грн. (81 платнику податку) відповідно.

Про систему припинення реєстрації ризикових податкових накладних

Зараз Мінфін спільно з ДФС тестує систему припинення реєстрації ризикових податкових накладних, аби унеможливити махінації з ПДВ. Повноцінний запуск системи відбудеться 1 липня 2017 року. З 1 квітня Система працює в тестовому режимі без фактичного зупинення реєстрації податкових накладних.

Не перевіряються такі податкові накладні:

Малого бізнесу - місячний обсяг постачання не перевищує 500 тисяч гривень;

Сумлінних платників:

- за 2016 рік, сума сплачених податків становить більше 5 млн. гривень;

- податкове навантаження більше 5% від обсягу постачання.

Накладні зареєстровані на неплатників податку.

За розрахунками, лише 2-3% платників будуть проходити перевірку на наявність критеріїв ризику

Критерії ризику, достатні для зупинення реєстрації:

Наявний “пересорт” товарів — невідповідність обсягу або відсутність придбання товару при його реалізації;

Відсутність прав на впровадження певних видів діяльності - дозвільні документи, ліцензії на здійснення відповідної діяльності;

Значні обсяги реєстрації розрахунків коригування на неплатників податку.

Реальні та очікувані результати:

    Запобігання появі “фіктивного” податкового кредиту: тільки за січень-лютий 2017, працівниками ДФС виявлено ~ 2 млрд. грн. зареєстрованого “ризикового” кредиту;

    Достовірність інформації в Системі Електронного Адміністрування ПДВ: автоматичний і хронологічний порядок бюджетного відшкодування ПДВ;

    Збільшення податкових надходженнь з ПДВ: ліквідація схем з ухиляння від сплати податків через “фіктивні” витрати.

Презентація "Реалізація Закону України №1797"

Джерело: http://www.minfin.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали