Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Не створена комісія із соцстрахування – кошти на лікарняні не дадуть

27.06.2019

Роботодавець відповідає за порушення у використанні коштів Фонду соцстраху, несвоєчасному або неповному їх поверненні. 

А проблемне питання полягає в тому, чи можна притягнути до відповідальності роботодавця, якщо він не створив на підприємстві комісію з соцстрахування?

Адже саме комісія (уповноважений) із соцстрахування:

  • призначає матеріальне забезпечення, контролює за правильним нарахуванням і своєчасною його виплатою, відмовляє в його призначенні;
  • розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які необхідні для надання матеріального забезпечення.

Тому, якщо не створено комісію (уповноваженого) із соцстрахування, це будуть розцінювати як порушення в призначенні матеріального забезпечення, а не порядку використання коштів Фонду соцстраху. Тож коли в подальшому працівники органів Фонду соцстраху виявлять, що роботодавець не створив такої комісії (уповноваженого) на підприємстві, вони відмовлять у фінансуванні поданих заяв-розрахунків. Адже за такого сценарію заяви-розрахунки були сформовані не на підставі протоколів комісії (уповноваженого) із соцстрахування підприємства. Зазначені протоколи згідно із Законом № 1105 складає саме комісія (уповноважений) із соцстрахування.

www.fse.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
06.06.2025
Додаткові 200 млн грн виділено на програму часткової компенсації за українську техніку та обладнання
У рамках програми покупці отримують компенсацію 15 % від вартості техніки (без ПДВ), придбаної у виробників із затвердженого переліку. Більше за темою: Часткова компенсація витрат на придбання генератора: які наслідки в бухобліку та оподаткуванні? Кабмін ухвалив рішення виділити додатково 200 ...
06.06.2025
Продовжено пільговий режим для імпорту української сталі та заліза до ЄС
Рада ЄС продовжила дію сприятливого режиму торгівлі з Україною залізом і виробами зі сталі після 6 червня 2025 року. Таке рішення спрямоване на підтримку української економіки, яка зазнає серйозних втрат внаслідок збройної агресії рф.  Більше за темою: Експорт товарів і послуг: оформлення...
06.06.2025
Який режим торгівлі з ЄС після 05.06.2025
5 червня 2025 року закінчився термін дії заходів з тимчасової лібералізації торгівлі, запроваджених ЄС в односторонньому порядку до імпорту товарів з України Регламентом (ЄС) 2024/1392 Європейського Парламенту та Ради від 14 травня 2024 року.  Більше за темою: Експорт товарів і послуг: оф...
Кращі матеріали