Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Розпочав роботу Центральний офіс реформ

14.12.2016

Центральний офіс реформ має стати комунікаційним хабом реформи децентралізації. Центральний офіс реформ має стати місцем для всіх небайдужих і розумних українців, які хочуть змінити свою країну.

Реформа децентралізації, об’єднання громад, секторальна децентралізація, зміна якості життя українців – це національна стратегія успіху України. Центральний офіс реформ буде взаємодіяти з регіональними офісами, керівники яких вже відібрані в 24 областях України та секторальними офісами підтримки децентралізації в галузі освіти, охорони здоров’я, планування територій, культури, соціального захисту та інших сферах. Важливо, щоб голови 367 ОТГ, які після 18 грудня діятимуть в Україні, були активно задіяні в цьому процесі, а їх рішення були імплементовані  саме в комунікаційному хабі.

У Центральному офісі реформ буде проводитися моніторинг реформ щодо впровадження проектів, фінансових успіхів, реалізації послуг на рівні місцевого самоврядування. Запровадження Центрального офісу реформ за підтримки Європейського Союзу є вкрай необхідним. Це старт потужного аналітично-моніторингового і консультаційного центру.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
17.09.2025
Коли сторони колдоговору зобов’язані розпочати переговори щодо поновлення дії зупинених положень
Профспілкам і роботодавцям варто своєчасно ініціювати переговори та фіксувати досягнуті домовленості. Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колективному договорі Витяг з колективного договору, де передбачено встановлення гнучкого режиму робочого часу ...
17.09.2025
Зовнішня торгівля України за січень – липень 2025 року
За січень – липень 2025 року експорт товарів становив 23 309,7 млн дол. США, або 96,5 % порівняно із січнем – липнем 2024 року, імпорт – 45 935,7 млн дол. США, або 116,9 %. За січень – липень 2025 року експорт товарів становив 23 309,7 млн дол. США, або 96,5 % порівняно із сі...
17.09.2025
У проєкті Бюджету-2026 є низка серйозних недоліків: Гетманцев
У проєкті Бюджету-2026 є низка позитивних речей, але є й серйозні недоліки. Про що саме мова – дивіться нижче. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з...
Кращі матеріали