Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мобільний ЦОП завітав до територіальних громад Васильківської селищної ради

22.03.2021

Васильківською ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) відповідно до визначеного графіку виконавчого комітету Васильківської селищної ради щодо спільних робочих виїздів у старостинські округи у рамках проведення кампанії декларування 10.03.2021 здійснено виїзд мобільного Центру обслуговування платників ГУ ДПС (далі – ЦОП) до с. Великоолександрівка Великоолександрівського старостинського округу та 11.03.2021 до с. Воскресенівка Воскресенівського старостинського округу.

Виїзд забезпечено за участі фахівців Васильківської ДПІ ГУ ДПС, працівника Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС.

Під час виїзду проведено інформаційно-роз’яснювальну та консультаційну роботу з питань: деклараційної кампанії 2021, щодо врегулювання податкового боргу відповідно до Закону України від 04.12.2020 № 1072-IX  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2»; переваг користування електронними сервісами ДПС, безкоштовного отримання КЕП, актуальні питання щодо сплати земельного податку, орендної плати, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; ознайомлення зі сторінками ДПС України на Facebook та YouTube,  Telegram-каналом, сторінкою «ДПС у Дніпропетровській області» на Facebook.

Мешканці територіальних громад також отримали від податкової примірники друкованої продукції інформаційно-роз’яснювального характеру.

Під час виїзду фахівцями мобільного ЦОПу від мешканців Великоолександрівського старостинського округу прийнято:

  • заяви за формою № 5-ДР – 59 шт.,
  • заяви за формою № 10-ДР – 41 шт.,
  • заяви на отримання довідки про подану податкову декларацію про майновий стан і доходи – 68 шт.,
  • заяви з проведення звірки даних з податку на майно з фізичних осіб (з плати за землю) – 61 шт.

Фахівцями організовано роботу для подання декларації про майновий стан і доходи, за результатами чого з використанням отриманих кваліфікованих електронних підписів через електронний сервіс «Електронний кабінет» громадянами подано 8 декларацій про майновий стан і доходи .

За результатами проведеної роботи подано 81 податкову декларацію про майновий стан і доходи у тому числі 8 – в електронному вигляді, 73 – у паперовому вигляді.

Загальна сума задекларованих доходів відповідно до поданих декларацій про майновий стан і доходи – 606,0 тис. грн, як результат – до бюджету надійде 109,1 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 9,1 тис. грн військового збору.

Під час виїзду до Воскресенівського старостинського округу фахівцями мобільного ЦОПу прийнято:

  • заяви за формою № 1-ДР – 1 шт.,
  • заяви за формою № 5-ДР – 19 шт.,
  • заяви за формою № 10-ДР – 17 шт.,
  • заяви на отримання довідки про подану податкову декларацію про майновий стан і доходи – 14 шт.,
  • заяви з проведення звірки даних з податку на майно з фізичних осіб (з плати за землю) – 20 шт.

Податківцями організовано роботу для подання декларації про майновий стан і доходи, за результатами чого з використанням отриманих кваліфікованих електронних підписів через електронний сервіс «Електронний кабінет» громадянами подано 3 декларації про майновий стан і доходи.

Усього громадянами подано 42 податкові декларації про майновий стан і доходи у тому числі 3 – в електронному вигляді, 39 – у паперовому вигляді.

Загальна сума задекларованих доходів згідно з поданими деклараціями про майновий стан і доходи – 212,3 тис. грн, як результат – до бюджету надійде  38,2 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 3,2 тис. грн військового збору.

Для забезпечення своєчасної сплати податків і зборів, декларантам надані реквізити рахунків для сплати податків і зборів до державного та місцевого бюджету.

Мешканці с. Великоолександрівка та с. Воскресенівка подякували за надані послуги та відповідні консультації, за забезпечення зручних, доступних умов для громадян і платників щодо отримання сервісів та послуг від ДПС, та висловили бажання співпрацювати у питаннях отримання адміністративних послуг і у подальшому.

dp.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали