Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінекономрозвитку запускає оновлений портал надання адмінпослуг

17.03.2016

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України запускає оновлену версію пілотного проекту Єдиного державного порталу надання адміністративних послуг https://www.poslugy.gov.ua/.

Сьогодні за допомогою порталу вже можна отримати 16 послуг он-лайн, серед яких і ліцензії. Це значно полегшить життя українському бізнесу.

Портал був створений ще у 2013 році, але лише рік тому, з приходом нової команди Мінекономрозвитку, розпочалась активна розробка е-сервісів. Сьогодні на poslugy.gov.ua вже можна отримати перші електронні послуги.

Функціонал порталу дозволяє отримати інформацію про всі адміністративні послуги, ЦНАПи чи завантажити шаблони документів. Мова йде про повноцінну електронізацію: переведення в електронний формат усієї процедури, від подачі документів до отримання ліцензій он-лайн. Основний елемент системи – це особистий кабінет, який, у першу чергу, дозволяє ідентифікувати користувача, юридичну чи фізичну особу. Через особистий кабінет користувач може формувати запити щодо надання послуг, отримання сповіщення про статус отримання послуги тощо.

Поява порталу дозволяє повністю змінити принципи отримання адмінпослуг. Наприклад, раніше, для того, щоб отримати ліцензію, підприємець мав зібрати пакет паперових документів і особисто подати до Кабміну. Після цього документи потрапляли до Мінекономіки, де їх почергово розглядали працівники 4-х департаментів. На кожному з цих етапів могли виникати помилки, могли губитися документи. Підприємець дізнавався про помилки лише тоді, коли отримував паперовий лист. І ніхто не знав, на якому з етапів і де саме знаходяться документи. У кращому випадку процес тривав від 10 робочих днів, а якщо підприємець отримував відмову, то все повторювалося по колу. Така бюрократична система та відчуття невідомості створювали підґрунтя для корупції та появи, так званих, «посередників».

В електронній системі посередників немає. Запитання ставить сама система, і вона ж пропонує варіанти відповідей. При цьому виключається можливість «забути» про якийсь документ, бо портал просто не дасть можливості перейти на наступний етап, якщо необхідні поля не заповнено. Комплектація документів перевіряється впродовж 24 годин, після чого замовник отримає відповідне сповіщення. Потім документи одночасно опрацьовуються всіма департаментами. Якщо на якомусь з етапів виникає проблема – в особистий кабінет підприємця приходить сповіщення. В результаті строк видачі ліцензії скорочується до 2-3 днів.

Зараз портал пропонує 16 повністю електронізованих адміністративних послуг: 12 послуг Мінекономрозвитку та 4 послуги Державної архітектурно-будівельної інспекції. Але навіть запуск першого блоку електронних послуг означає значний економічний ефект. За оцінками міністерства, електронна подача документів лише по 12 послугам, які надає Мінекономрозвитку, дозволить заощадити бізнесу понад 500 мільйонів гривень на рік шляхом економії часу бізнесу та виключення витрат на послуги посередників. І це підрахунки, які стосуються лише 12 послуг.

У найближчих планах Мінекономрозвитку - запровадження унікальної системи сповіщення, яка буде інформувати зареєстрованих підприємців про санкції, перевірки чи про закінчення терміну дії ліцензій. Такі попередження будуть надходити в особистий електронний кабінет підприємця та дублюватися на e-mail.

Також в найближчих планах – значне скорочення переліку адмінпослуг та електронізація 20 найбільш популярних із них.

Детальніше про основні функції Єдиного державного порталу адміністративних послуг – за посиланням: http://bit.ly/1ptQ3MG

Джерело: http://www.me.gov.ua/News/Detail?lang...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.11.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу Працевлаштування осіб з інвалідністю: ключові зміни для роботодавців з 1 січня 2026 року Оновлено правила для визначення критично важливих підприємств Змінено Порядок надіслання контролююч...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
21.11.2025
Національна система кваліфікацій – можливість знайти кваліфікованих працівників
Українці вже отримали 9 640 сертифікатів про присвоєння професійних кваліфікацій, а Національна система кваліфікацій вже працює за 582 унікальними напрямами. Більше за темою: Запровадження Єдиного реєстру кваліфікацій Національна система кваліфікацій: зміни від законодавця Національна система квал...
21.11.2025
Затверджено мінімально допустимі експортні ціни на листопад 2025 року
Інформацію про нові мінімально допустимі експортні ціни розміщують на офіційному вебсайті Мінекономіки не пізніше наступного робочого дня після ухвалення відповідного наказу. До моменту оприлюднення нових значень застосовують раніше затверджені ціни за попередній місяць, які залишаються чинними до о...
20.11.2025
Бізнес може долучитися до підтримки мобільного зв'язку під час блекаутів
Для того щоб підвищити якість мобільного зв'язку під час блекаутів Мінцифри пропонує бізнесу доєднатися до програми «Генератор зв’язку». Про що йде мова – читайте в цьому матеріалі. Більше за темою: Списання пального для генераторів: оформлення та облік Проєкт «Генерат...
Кращі матеріали