Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Машини з навантаженням більше 40 тонн дорогами України їздити більше не будуть

Редакція

17.05.2016 175 0 0

Cитуація, коли замість дозволених 40 тонн перевізник везе 60-130, є неприпустимою.  Держава не вводить нових правил для перевізників - ми вимагаємо дотримання українського законодавства, норми якого щодо максимально дозволеного навантаження діють вже давно. Раніше держава закривала на це очі, перевізники возили, як хотіли, що призвело до такої ситуації з дорогами, яку ми маємо сьогодні. Також наведено приклад Білорусі, адже першим кроком влади щодо наведення порядку на дорогах та покращення якості автошляхів було якраз запровадження вагового контролю та введення високих штрафів за порушення правил перевезення вантажів. Ці норми будуть діяти однаково для всіх. Ми спеціально розпочали контроль поки що вибірковий, на Півдні України, оскільки в нас є певні обмеження і по грошах, і по техніці. Ми пояснюємо всім: машини з навантаженням більше 40 тонн дорогами України їздити більше не будуть.

Буде створена моніторингова група, яка відстежуватиме всі тендерні закупівлі, якість виконаних робіт. Робочою групою при Міністерстві також буде створено інтерактивну карту, де кожен зможе розмістити фото та відеоматеріали, які ілюструють наявність тих чи інших проблем на українських автошляхах.

Має бути створений дорожній фонд, має відбутися децентралізація Укравтодору – замість неповороткого монстру, який з’їдає купу грошей платників податків, має бути створена невелика мобільна структура, яка б повністю відповідала викликам, які стоять сьогодні перед Україною. Ці зміни ми плануємо доопрацювати протягом літа і прийняти необхідні закони на осінній сесії Парламенту. Якщо нам це вдасться, Україна отримає абсолютно нові дороги, абсолютно іншу якість автошляхів.

У випадку проведення системних змін, створення дорожнього фонду та децентралізації Укравтодору, Україна зможемо забезпечити якісні дороги  протягом найближчих кількох років.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали