Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Корпоративний сайт: яким він має бути сьогодні

19.09.2019 158 0 0

Якість корпоративного сайту дуже важлива, адже на кону стоїть імідж компанії, а з ним жартувати не варто. Отже, розроблення такого вебресурсу повинно ґрунтуватися на сучасних тенденціях сайтобудування, щоб він зміг максимально вигідно представити компанію й водночас забезпечити зручність користувачам. Яким же має бути сьогодні корпоративний сайт?

Структура

Розроблення сайту починається з аналізу його структури. Вона повинна формувати логічну послідовність розділів, щоб кожному відвідувачу було зрозуміло, де і як йому знайти потрібну інформацію. Від якості структури залежить успіх і сайту, і компанії загалом. Якщо вона не продумана до кінця, має помилки та створює незручність для користування, навряд чи це стане терпіти відвідувач. Він просто закриє вкладку. Не варто також забувати, що логічна структура – запорука швидкої індексації вебресурсу пошуковим алгоритмом, що важливо для просування.

Оформлення

Бізнес-сайт повинен мати стильне сучасне оформлення, що запам’ятовується і є релевантним діяльності компанії та її цільовій аудиторії. Дизайн корпоративного сайту дуже важливий. Він може як залучити потенційного клієнта, мотивуючи його до дій, так і відштовхнути його, створивши хибне враження.

Як правило, корпоративні сайти оформлюються у фірмовому стилі компанії. Однак, якщо його немає, розроблення повинно ґрунтуватися на тенденціях дизайну вебсайтів, підкреслювати переваги компанії й викликати правильні асоціації про фірму в цільової аудиторії. Тут важливо вдало добирати кольори і враховувати їх поєднання.

Функціонал

Корпоративний вебресурс за допомогою відповідного функціоналу може вирішувати низку завдань. На першому етапі розроблення сайту варто продумати функції, які будуть потрібні для того, щоб він був максимально зручним і для співробітників, і для клієнтів, і для партнерів.

Сучасний корпоративний сайт може бути помічником у зберіганні файлів, їх обміні, у веденні документо- і товарообігу, взаємодії з кожним клієнтом або партнером індивідуально тощо. Тому потрібно продумати й розробити спеціальні функції, які допоможуть у їх вирішенні.

Наповнення

Корпоративний сайт передбачає розміщення величезного обсягу інформації. Її повинно бути стільки, щоб відвідувач ресурсу зміг самостійно знайти відповідь на будь-яке питання, що його цікавить.

Адаптація до мобільних пристроїв

Наявність адаптивної верстки – обов’язкова умова для якісного сайту організації. Якщо він не адаптований під мобільні пристрої, це може відчутно вдарити по іміджу компанії. До того ж це призведе до відтоку клієнтів.

Висока швидкість завантаження сайту

Оптимізація на сайті – вкрай важлива. Ресурс повинен миттєво завантажуватися, щоб не змушувати цільового клієнта чекати. А отже, необхідно вжити всіх технічних заходів з оптимізації елементів, які впливають на швидкість завантаження.

Надійний хостинг

Корпоративний сайт повинен витримувати критичні навантаження. Неприпустимо, коли користувач не отримує доступу до обіцяного контенту. А щоб цього не сталося, необхідно розмістити свій ресурс на надійному хостингу.

Багатомовність

Якісний сайт компанії повинен передбачати функцію багатомовності, якщо у планах вихід на міжнародні ринки або прагнення бути найкращими у своїй галузі. Це забезпечить зручність користувачеві, який зможе переглядати й читати інформацію тією мовою, яка для нього найкомфортніша.

devisu.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали