Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Коли трудову книжку на працівника можна не заводити?

18.06.2019 826 0 0

Трудові книжки ведуться на всіх працівників підприємств, установ і організацій усіх форм власності, які відпрацювали на них більше п'яти днів.

Однак трудові книжки не ведуться на працівників, які працюють на умовах трудового договору в підприємців, що не мають статусу юридичної особи, а також в обслуговуванні окремих громадян (домробітниці, няньки, шофери, охоронці та інші). Їхня робота підтверджується довідкою організації, за участю якої було укладено трудовий договір між наймачем і працівником, а також довідкою про сплату внесків до Фонду державного соціального страхування.

Якщо працівник виконує роботу за сумісництвом, то трудова книжка ведеться тільки за місцем основної роботи.

Трудові книжки зберігаються на підприємствах, в установах, організаціях як документ суворої звітності. При звільненні працівника трудова книжка видається йому під розписку в журналі обліку.

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок несе керівник підприємства.

Відповідальність за вчасне і правильне їх заповнення, облік, збереження і видачу покладається на спеціально уповноважену особу, призначувану наказом керівника.

За порушення встановленого порядку ведення, обліку, збереження й видачі трудових книжок встановлено дисциплінарну, а в передбачених законом випадках - іншу відповідальність.

Крім того, на прохання працівника роботодавець зобов'язаний видати завірені витяги з трудової книжки.

http://kr.dsp.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали