Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Клієнтам Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС видано 554,8 тис. цифрових підписів

14.08.2018

З початку 2018 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС скористалось 197,9 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 554,8 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Найчастіше послугами центру, як і раніше, користуються фізичні особи – 140,6 тис. Вони отримали 291,6 посилених сертифікатів відкритих ключів.

Також з початку року 57,3 тис. юридичних осіб  отримали 263,2 тис. посилених сертифікатів.

Всього з початку діяльності Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано майже 6,7 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС – єдиний в Україні акредитований центр сертифікації ключів, який надає послуги електронного цифрового підпису усім без виключення суб’єктам господарювання, органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності та фізичним особам на безоплатній основі.

Посилені сертифікати відкритих ключів, видані центром, дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України.

http://sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
09.07.2025
Судова практика Верховного Суду щодо оподаткування в умовах воєнного стану
Пропонуємо ознайомитися з другим випуском огляду судової практики Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду щодо оподаткування в умовах воєнного стану, підготовленого з нагоди Восьмої міжнародної науково-практичної конференції «Адміністративна юстиція в Україні: проблеми теор...
08.07.2025
Правові гарантії щодо безпеки під час повітряних тривог у період воєнного стану
Першочерговий обов'язок кожної держави – захищати право на життя. Більше за темою: Повітряна тривога: дії та відповідальність роботодавця Попри те, що війна триває четвертий рік, а органами державної влади всіх рівнів неодноразово здійснювалося інформування про заходи безпеки під час повітрян...
08.07.2025
Виробники переробної промисловості отримають гранти на відновлення потужностей після обстрілів
Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти д...
Кращі матеріали