Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як в електронному вигляді отримати довідку від ПФУ

21.10.2019

Сервіс, який доступний на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

Скористатися даним сервісом можна зі свого кабінету на вебпорталі електронних послуг Фонду.

Які довідки можна отримати?

  • довідка про розмір сплачених внесків (форма ОК-5);
  • витяг із Реєстру застрахованих осіб;
  • довідка про розмір пенсії.

Які переваги?

  • максимально комфортні умови для отримання послуги, навіть не виходячи з дому;
  • скорочення часових витрат на звернення до органів Фонду.

Як перевірити довідку з QR–кодом?

Перевірка здійснюється через Портал Електронних Послуг Фонду .

1. Зайти у розділ «Верифікація виданих документів».

2. Ввести перевірочний код документу, що міститься під QR-кодом.

3. Натиснути на пункт «Отримати код підтвердження».

4. На телефон запитувача буде надіслано СМС з кодом підтвердження.

5. Код ввести у поле «Пароль з СМС».

6. Натиснути «Отримати документ».

7. У полі попереднього перегляду має з’явитися документ. Це є підтвердженням, що довідку видав Пенсійний фонд України.

Із детальною інструкцією, як скористатись послугою, знайомтесь нижче на інфографіці.

Також за посиланням відеоінструкція користувача.

pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали