Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як в електронному вигляді отримати довідку від ПФУ

21.10.2019

Сервіс, який доступний на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

Скористатися даним сервісом можна зі свого кабінету на вебпорталі електронних послуг Фонду.

Які довідки можна отримати?

  • довідка про розмір сплачених внесків (форма ОК-5);
  • витяг із Реєстру застрахованих осіб;
  • довідка про розмір пенсії.

Які переваги?

  • максимально комфортні умови для отримання послуги, навіть не виходячи з дому;
  • скорочення часових витрат на звернення до органів Фонду.

Як перевірити довідку з QR–кодом?

Перевірка здійснюється через Портал Електронних Послуг Фонду .

1. Зайти у розділ «Верифікація виданих документів».

2. Ввести перевірочний код документу, що міститься під QR-кодом.

3. Натиснути на пункт «Отримати код підтвердження».

4. На телефон запитувача буде надіслано СМС з кодом підтвердження.

5. Код ввести у поле «Пароль з СМС».

6. Натиснути «Отримати документ».

7. У полі попереднього перегляду має з’явитися документ. Це є підтвердженням, що довідку видав Пенсійний фонд України.

Із детальною інструкцією, як скористатись послугою, знайомтесь нижче на інфографіці.

Також за посиланням відеоінструкція користувача.

pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали