Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як поліпшити обслуговування клієнтів: 10 правил

10.03.2016

Якщо ви працюєте в малому бізнесі або великій корпорації, продаєте валюту, товари, предмети розкоші і постійно перебуваєте в тісному контакті з клієнтами, то ця стаття для вас.

Сьогодні, я постарався виділити кілька, на мій погляд, найважливіших правил обслуговування клієнта, які впливають на успіх вашого бізнесу, а так само допоможуть швидко і легко заробити гроші:

1. Участь

Клієнти хочуть відчувати, що ви дбаєте про їхні потреби, що ви емоційно, допомагаєте їм вирішити проблеми. В даному випадку, можна попросити заповнити спеціально складену анкету, або якщо ваш бізнес знаходиться в онлайні, то запропонувати пройти опитування, дослідження, важливо постаратися заманити клієнтів і дати зрозуміти що ви в них потребу.

2. Швидкість

Можливість поставити і запропонувати ваш продукт швидше, ніж конкурентні компанії, грає велику роль. Повірте, якщо ви знаєте, що можна продавати в магазині, або пропонуєте послуги як треба, то клієнти будуть більш ніж задоволені, це будуть в захваті!

3. Доступність

Сучасний покупець має достатньо коштів, щоб підтримувати з вами зв'язок для взаємодії. Клієнт дійсно хоче знати, що працює з реальною людиною і якщо у нього з'являться питання, то хоче бути впевнений, що отримає вчасно потрібну допомоги або консультацію. Так що, в цьому пункті правил обслуговування клієнта, вам просто необхідно створити окремий робочий номер, надати всі можливі контакти: факс, електронну пошту та інші засоби зв'язку.

4. Ввічливість

Захотіли б ви робити покупки або користуватися послугами, тієї компанії, де з вами грубо поводяться? Я думаю, що більшість з вас відповість - ні. Природно не обов'язково влаштовувати для своїх клієнтів урочисті прийоми, банкети, пісні, танці, досить бути просто ввічливим і шанобливим, з таких дрібниць і складається думка про ваш бізнес в цілому.

5. Чесність

Одне з найважливіших правил обслуговування клієнтів. Якщо ви не в змозі виконувати свої обіцянки, то отримаєте масу незадоволених клієнтів, які підірвуть вашу репутацію в одну мить, вже повірте. А людина, партнер, компанія, які будуть приємно здивовані вашими під час виконаними обіцянками, поділяться своїм позитивним досвідом з друзями, що приверне вам нових клієнтів.

6. Задоволення

Більшість людей не купуєте продукт тому, що не можуть знайти в ньому рішення своєї проблеми. А якщо за допомогою взаємодії, рекламних акцій, опитувань, як оффлайн, так і онлайн підприємець можете вирішити їх проблеми, що накопичилися, забезпечити тим, що необхідно, то вже в будь-якому випадку будете мати клієнтів на все життя!

7. Ніяких пауз в обслуговуванні клієнта

Клієнт ніколи не хоче чути ніяких виправдань - навіть якщо це повна правда. Ні хто не хоче навіть вникнути, що вантаж затримується, комп'ютер не працює, або хтось зайнятий. Він хоче завжди чути, що все в порядку, все робиться тільки для нього. Забудьте про відмовки і проблеми, і вирішуйте все швидко і ефектно, не показуючи цього на публіку.

8. Кваліфікована служба

Споживачі звертаються до вас як до експерта, з питаннями, які можуть зачіпати останні нововведення у вашій галузі. Вони можуть цим користуватися, так як ваш продукт є частиною того, за що вони платять.

9. Невеликі бонуси

На сьогодні, найцікавіше правило обслуговування клієнтів. Клієнти завжди очікують, будь-які безкоштовні «додаткові послуги». Якщо ви не надаєте, додаткових, безкоштовних, супутніх послуг до свого товару / послуги, то покупець може це визнати, як вашу зацікавленість тільки в його грошах. Додаючи так звані «привабливі бонуси» для ваших споживачів, ви не тільки зможете поповнити клієнтську базу, а й зробите свій продукт більш конкурентоспроможним і тим самим збільшите обсяги продажів.

10. Вдячність

Кому хочеться витрачати свої чесно зароблені гроші, на того, хто не цінує і не розвиває свій бізнес? Переконайтеся, що ви дійсно раді і вдячні своїм клієнтам, за те що вони з вами. Влаштовуйте частіше акції, спеціальні знижки, звичайно не в збиток своїй справі. Ваш підприємницький авторитет буде тільки рости.

Джерело: http://milliarderr.com/blog/2015-11-1...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
20.05.2025
Закінчено строк дії паспорту: коли слід замінити
Документи для обміну паспорта можуть бути подані протягом місяця до дати закінчення терміну його дії. У якій термін треба звернутися до Міграційної служби у разі закінчення строку дії паспорта громадянина України для його обміну? У разі закінчення строку дії паспорта документи для його обміну можут...
20.05.2025
Як забезпечити позов у господарському процесі
Забезпечення позову є важливим інструментом запобігання порушенням прав позивача. Він дозволяє забезпечити належне виконання рішення суду у майбутньому. У господарському процесі забезпечення позову є важливим інструментом запобігання порушенням прав позивача. Він дозволяє забезпечити належне виконан...
19.05.2025
Пройдіть анонімне опитування (анкетування) щодо наявності корупційних ризиків у діяльності ПФУ та його територіальних органах
Зібрана інформація допоможе оцінити та ідентифікувати корупційні ризики в діяльності ПФУ та його територіальних органів. В рамках проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків у діяльності Пенсійного фонду та його територіальних органів ПФУ в період з 16.05.2025 по 22.05.2025 (включно) прово...
Кращі матеріали