Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як поліпшити обслуговування клієнтів: 10 правил

10.03.2016

Якщо ви працюєте в малому бізнесі або великій корпорації, продаєте валюту, товари, предмети розкоші і постійно перебуваєте в тісному контакті з клієнтами, то ця стаття для вас.

Сьогодні, я постарався виділити кілька, на мій погляд, найважливіших правил обслуговування клієнта, які впливають на успіх вашого бізнесу, а так само допоможуть швидко і легко заробити гроші:

1. Участь

Клієнти хочуть відчувати, що ви дбаєте про їхні потреби, що ви емоційно, допомагаєте їм вирішити проблеми. В даному випадку, можна попросити заповнити спеціально складену анкету, або якщо ваш бізнес знаходиться в онлайні, то запропонувати пройти опитування, дослідження, важливо постаратися заманити клієнтів і дати зрозуміти що ви в них потребу.

2. Швидкість

Можливість поставити і запропонувати ваш продукт швидше, ніж конкурентні компанії, грає велику роль. Повірте, якщо ви знаєте, що можна продавати в магазині, або пропонуєте послуги як треба, то клієнти будуть більш ніж задоволені, це будуть в захваті!

3. Доступність

Сучасний покупець має достатньо коштів, щоб підтримувати з вами зв'язок для взаємодії. Клієнт дійсно хоче знати, що працює з реальною людиною і якщо у нього з'являться питання, то хоче бути впевнений, що отримає вчасно потрібну допомоги або консультацію. Так що, в цьому пункті правил обслуговування клієнта, вам просто необхідно створити окремий робочий номер, надати всі можливі контакти: факс, електронну пошту та інші засоби зв'язку.

4. Ввічливість

Захотіли б ви робити покупки або користуватися послугами, тієї компанії, де з вами грубо поводяться? Я думаю, що більшість з вас відповість - ні. Природно не обов'язково влаштовувати для своїх клієнтів урочисті прийоми, банкети, пісні, танці, досить бути просто ввічливим і шанобливим, з таких дрібниць і складається думка про ваш бізнес в цілому.

5. Чесність

Одне з найважливіших правил обслуговування клієнтів. Якщо ви не в змозі виконувати свої обіцянки, то отримаєте масу незадоволених клієнтів, які підірвуть вашу репутацію в одну мить, вже повірте. А людина, партнер, компанія, які будуть приємно здивовані вашими під час виконаними обіцянками, поділяться своїм позитивним досвідом з друзями, що приверне вам нових клієнтів.

6. Задоволення

Більшість людей не купуєте продукт тому, що не можуть знайти в ньому рішення своєї проблеми. А якщо за допомогою взаємодії, рекламних акцій, опитувань, як оффлайн, так і онлайн підприємець можете вирішити їх проблеми, що накопичилися, забезпечити тим, що необхідно, то вже в будь-якому випадку будете мати клієнтів на все життя!

7. Ніяких пауз в обслуговуванні клієнта

Клієнт ніколи не хоче чути ніяких виправдань - навіть якщо це повна правда. Ні хто не хоче навіть вникнути, що вантаж затримується, комп'ютер не працює, або хтось зайнятий. Він хоче завжди чути, що все в порядку, все робиться тільки для нього. Забудьте про відмовки і проблеми, і вирішуйте все швидко і ефектно, не показуючи цього на публіку.

8. Кваліфікована служба

Споживачі звертаються до вас як до експерта, з питаннями, які можуть зачіпати останні нововведення у вашій галузі. Вони можуть цим користуватися, так як ваш продукт є частиною того, за що вони платять.

9. Невеликі бонуси

На сьогодні, найцікавіше правило обслуговування клієнтів. Клієнти завжди очікують, будь-які безкоштовні «додаткові послуги». Якщо ви не надаєте, додаткових, безкоштовних, супутніх послуг до свого товару / послуги, то покупець може це визнати, як вашу зацікавленість тільки в його грошах. Додаючи так звані «привабливі бонуси» для ваших споживачів, ви не тільки зможете поповнити клієнтську базу, а й зробите свій продукт більш конкурентоспроможним і тим самим збільшите обсяги продажів.

10. Вдячність

Кому хочеться витрачати свої чесно зароблені гроші, на того, хто не цінує і не розвиває свій бізнес? Переконайтеся, що ви дійсно раді і вдячні своїм клієнтам, за те що вони з вами. Влаштовуйте частіше акції, спеціальні знижки, звичайно не в збиток своїй справі. Ваш підприємницький авторитет буде тільки рости.

Джерело: http://milliarderr.com/blog/2015-11-1...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня змінюються правила працевлаштування осіб з інвалідністю Держстат оприлюднив звітність-2026: що та коли подаватимемо Закон про Держбюджет–2026 підписано Президентом До 1 лютого бронювання займатиме тільки 24 години Бронювання для бізнесу: 45-д...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
18.12.2025
Мінрозвитку не планує вводити податок на відбудову: офіційна заява
Чи будуть вводити податок на відбудову зруйнованого майна та бізнесу? Більше за темою: Отримання коштів на фінансування капітальних інвестицій: як оподаткувати та відобразити в обліку? Облік інвестицій за методом участі в капіталі Міністерство розвитку громад та територій не планує розробку та вве...
18.12.2025
Відмова надати документи про перевезення: штрафи від Укртрансбезпека
Укртрансбезпека закликає перевізників дотримуватися законодавства та доброчесно вести свою господарську діяльність. Це дозволить зберегти добру ділову репутацію та уникнути непередбачених видатків. Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників пе...
18.12.2025
Масштабна реформа ринку праці: Мінекономіки презентувало проєкт Стратегії зайнятості – 2030
Реалізація Стратегії зайнятості дозволить залучити на ринок праці щонайменше два мільйони людей до 2030 року – це ключова умова сталого відновлення та європейської інтеграції України. Більше за темою: Професійне навчання та стажування безробітних у роботодавця Допомога по частковому безробіт...
Кращі матеріали