Як поліпшити обслуговування клієнтів: 10 правил
10.03.2016 1053 0 0
Якщо ви працюєте в малому бізнесі або великій корпорації, продаєте валюту, товари, предмети розкоші і постійно перебуваєте в тісному контакті з клієнтами, то ця стаття для вас.
Сьогодні, я постарався виділити кілька, на мій погляд, найважливіших правил обслуговування клієнта, які впливають на успіх вашого бізнесу, а так само допоможуть швидко і легко заробити гроші:
1. Участь
Клієнти хочуть відчувати, що ви дбаєте про їхні потреби, що ви емоційно, допомагаєте їм вирішити проблеми. В даному випадку, можна попросити заповнити спеціально складену анкету, або якщо ваш бізнес знаходиться в онлайні, то запропонувати пройти опитування, дослідження, важливо постаратися заманити клієнтів і дати зрозуміти що ви в них потребу.
2. Швидкість
Можливість поставити і запропонувати ваш продукт швидше, ніж конкурентні компанії, грає велику роль. Повірте, якщо ви знаєте, що можна продавати в магазині, або пропонуєте послуги як треба, то клієнти будуть більш ніж задоволені, це будуть в захваті!
3. Доступність
Сучасний покупець має достатньо коштів, щоб підтримувати з вами зв'язок для взаємодії. Клієнт дійсно хоче знати, що працює з реальною людиною і якщо у нього з'являться питання, то хоче бути впевнений, що отримає вчасно потрібну допомоги або консультацію. Так що, в цьому пункті правил обслуговування клієнта, вам просто необхідно створити окремий робочий номер, надати всі можливі контакти: факс, електронну пошту та інші засоби зв'язку.
4. Ввічливість
Захотіли б ви робити покупки або користуватися послугами, тієї компанії, де з вами грубо поводяться? Я думаю, що більшість з вас відповість - ні. Природно не обов'язково влаштовувати для своїх клієнтів урочисті прийоми, банкети, пісні, танці, досить бути просто ввічливим і шанобливим, з таких дрібниць і складається думка про ваш бізнес в цілому.
5. Чесність
Одне з найважливіших правил обслуговування клієнтів. Якщо ви не в змозі виконувати свої обіцянки, то отримаєте масу незадоволених клієнтів, які підірвуть вашу репутацію в одну мить, вже повірте. А людина, партнер, компанія, які будуть приємно здивовані вашими під час виконаними обіцянками, поділяться своїм позитивним досвідом з друзями, що приверне вам нових клієнтів.
6. Задоволення
Більшість людей не купуєте продукт тому, що не можуть знайти в ньому рішення своєї проблеми. А якщо за допомогою взаємодії, рекламних акцій, опитувань, як оффлайн, так і онлайн підприємець можете вирішити їх проблеми, що накопичилися, забезпечити тим, що необхідно, то вже в будь-якому випадку будете мати клієнтів на все життя!
7. Ніяких пауз в обслуговуванні клієнта
Клієнт ніколи не хоче чути ніяких виправдань - навіть якщо це повна правда. Ні хто не хоче навіть вникнути, що вантаж затримується, комп'ютер не працює, або хтось зайнятий. Він хоче завжди чути, що все в порядку, все робиться тільки для нього. Забудьте про відмовки і проблеми, і вирішуйте все швидко і ефектно, не показуючи цього на публіку.
8. Кваліфікована служба
Споживачі звертаються до вас як до експерта, з питаннями, які можуть зачіпати останні нововведення у вашій галузі. Вони можуть цим користуватися, так як ваш продукт є частиною того, за що вони платять.
9. Невеликі бонуси
На сьогодні, найцікавіше правило обслуговування клієнтів. Клієнти завжди очікують, будь-які безкоштовні «додаткові послуги». Якщо ви не надаєте, додаткових, безкоштовних, супутніх послуг до свого товару / послуги, то покупець може це визнати, як вашу зацікавленість тільки в його грошах. Додаючи так звані «привабливі бонуси» для ваших споживачів, ви не тільки зможете поповнити клієнтську базу, а й зробите свій продукт більш конкурентоспроможним і тим самим збільшите обсяги продажів.
10. Вдячність
Кому хочеться витрачати свої чесно зароблені гроші, на того, хто не цінує і не розвиває свій бізнес? Переконайтеся, що ви дійсно раді і вдячні своїм клієнтам, за те що вони з вами. Влаштовуйте частіше акції, спеціальні знижки, звичайно не в збиток своїй справі. Ваш підприємницький авторитет буде тільки рости.
Джерело: http://milliarderr.com/blog/2015-11-1...
Коментарі до матеріалу