Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як поліпшити обслуговування клієнтів: 10 правил

10.03.2016

Якщо ви працюєте в малому бізнесі або великій корпорації, продаєте валюту, товари, предмети розкоші і постійно перебуваєте в тісному контакті з клієнтами, то ця стаття для вас.

Сьогодні, я постарався виділити кілька, на мій погляд, найважливіших правил обслуговування клієнта, які впливають на успіх вашого бізнесу, а так само допоможуть швидко і легко заробити гроші:

1. Участь

Клієнти хочуть відчувати, що ви дбаєте про їхні потреби, що ви емоційно, допомагаєте їм вирішити проблеми. В даному випадку, можна попросити заповнити спеціально складену анкету, або якщо ваш бізнес знаходиться в онлайні, то запропонувати пройти опитування, дослідження, важливо постаратися заманити клієнтів і дати зрозуміти що ви в них потребу.

2. Швидкість

Можливість поставити і запропонувати ваш продукт швидше, ніж конкурентні компанії, грає велику роль. Повірте, якщо ви знаєте, що можна продавати в магазині, або пропонуєте послуги як треба, то клієнти будуть більш ніж задоволені, це будуть в захваті!

3. Доступність

Сучасний покупець має достатньо коштів, щоб підтримувати з вами зв'язок для взаємодії. Клієнт дійсно хоче знати, що працює з реальною людиною і якщо у нього з'являться питання, то хоче бути впевнений, що отримає вчасно потрібну допомоги або консультацію. Так що, в цьому пункті правил обслуговування клієнта, вам просто необхідно створити окремий робочий номер, надати всі можливі контакти: факс, електронну пошту та інші засоби зв'язку.

4. Ввічливість

Захотіли б ви робити покупки або користуватися послугами, тієї компанії, де з вами грубо поводяться? Я думаю, що більшість з вас відповість - ні. Природно не обов'язково влаштовувати для своїх клієнтів урочисті прийоми, банкети, пісні, танці, досить бути просто ввічливим і шанобливим, з таких дрібниць і складається думка про ваш бізнес в цілому.

5. Чесність

Одне з найважливіших правил обслуговування клієнтів. Якщо ви не в змозі виконувати свої обіцянки, то отримаєте масу незадоволених клієнтів, які підірвуть вашу репутацію в одну мить, вже повірте. А людина, партнер, компанія, які будуть приємно здивовані вашими під час виконаними обіцянками, поділяться своїм позитивним досвідом з друзями, що приверне вам нових клієнтів.

6. Задоволення

Більшість людей не купуєте продукт тому, що не можуть знайти в ньому рішення своєї проблеми. А якщо за допомогою взаємодії, рекламних акцій, опитувань, як оффлайн, так і онлайн підприємець можете вирішити їх проблеми, що накопичилися, забезпечити тим, що необхідно, то вже в будь-якому випадку будете мати клієнтів на все життя!

7. Ніяких пауз в обслуговуванні клієнта

Клієнт ніколи не хоче чути ніяких виправдань - навіть якщо це повна правда. Ні хто не хоче навіть вникнути, що вантаж затримується, комп'ютер не працює, або хтось зайнятий. Він хоче завжди чути, що все в порядку, все робиться тільки для нього. Забудьте про відмовки і проблеми, і вирішуйте все швидко і ефектно, не показуючи цього на публіку.

8. Кваліфікована служба

Споживачі звертаються до вас як до експерта, з питаннями, які можуть зачіпати останні нововведення у вашій галузі. Вони можуть цим користуватися, так як ваш продукт є частиною того, за що вони платять.

9. Невеликі бонуси

На сьогодні, найцікавіше правило обслуговування клієнтів. Клієнти завжди очікують, будь-які безкоштовні «додаткові послуги». Якщо ви не надаєте, додаткових, безкоштовних, супутніх послуг до свого товару / послуги, то покупець може це визнати, як вашу зацікавленість тільки в його грошах. Додаючи так звані «привабливі бонуси» для ваших споживачів, ви не тільки зможете поповнити клієнтську базу, а й зробите свій продукт більш конкурентоспроможним і тим самим збільшите обсяги продажів.

10. Вдячність

Кому хочеться витрачати свої чесно зароблені гроші, на того, хто не цінує і не розвиває свій бізнес? Переконайтеся, що ви дійсно раді і вдячні своїм клієнтам, за те що вони з вами. Влаштовуйте частіше акції, спеціальні знижки, звичайно не в збиток своїй справі. Ваш підприємницький авторитет буде тільки рости.

Джерело: http://milliarderr.com/blog/2015-11-1...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали