Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як вдало продати свій товар в інтернеті

06.02.2017

Сьогодні серед підприємців-власників інтернет-магазинів, так і серед простих користувачів інтернету, яким теж періодично потрібно щось продати/купити (в основному б/у), стають все популярнішими дошки оголошень мережі і реклама товару/послуги різними способами. При цьому багато хто стикався з ситуацією, коли чийсь товар розкуповується миттєво, а чий-то, можливо, навіть більш якісний або дешевий, — залежується, та на оголошення ніхто не реагує.

Фахівці з продажу реклами та SMM-спеціалісти (з просування в соцмережах) стверджують, що ніякого підступу немає — секрет успіху перше в тому, що вони написали правильне, так зване продає оголошення, а другі — просто інформаційне. Крім того, автор популярного оголошення міг потрапити в яблучко ще за кількома параметрами: воно розміщене на своєму місці (в потрібному розділі, на потрібній майданчику та у потрібній кількості), купівля товару/послуги зрозуміла і зручна для обраної цільової аудиторії даного продукту, а спосіб доставки і можливе повернення покупки не наводить клієнта-покупця на думку, що він має справу з шахраями і може втратити гроші.

ПРАВИЛА ДЛЯ ТОГО, ХТО ПОДАЄ ОГОЛОШЕННЯ

Перший секрет вдалої торгівлі або просування товару — правильне оголошення. Сьогодні на зміну оголошень-сповіщень, де доноситься до споживача як можна більш повна інформація, прийшли продають оголошення, що розповідають про товар більш вузько, але з максимальним креативом. Такі оголошення межують з журналістикою, і їх спеціально навчають писати SMM-фахівців.

Пройшли часи, коли оголошення сповіщав про відкриття магазину, а в «тілі» йшло перерахування товарів і послуга. Сьогодні воно має розповідати про один товар або послугу, але цікаво. Відповідно, оголошень від підприємця може бути скільки завгодно, але всі вони повинні бути креативні — навіть якщо йдуть на інтернет-дошці продажу одне за іншим.

Мета — у тому, щоб потенційний покупець дочитав до кінця, а зробити це він може, тільки якщо йому не нудно, навіть якщо він не збирався купувати товар/послугу.

Оголошення в інтернеті має бути ємним і прочитаться відразу без скролінгу (інформація повинна вміщатися на екран без перегортання).

Табу в оголошенні — одночасний продаж і купівля товару.

ДУБЛЬ ПОРОЖНЬО. Друге правило, якому радять дотримуватися спеціалісти в області інтернет-продажів — гучний заголовок, який відразу видно читає. Він може бути більше самого тексту оголошення та служити не тільки заголовком як таким, але й видаватися посеред тексту. Вдалий варіант, наприклад, якщо серед тексту заголовок виділено те, що для себе може отримати споживач. Припустимо, що продають буде оголошення такого плану: «Заняття з дзюдо, карате, бокс дозволять ЗАХИСТИТИ СЕБЕ в будь-якій ситуації» і т. д. Тут же цікаво буде виділити посил ще і кольором, а в тілі оголошення — ємко підкреслити вигоду для покупця. Є, звичайно, оголошення, коли написано тільки «продам 4-кімнатну квартиру, телефон такий-то». І потрапляє людина, що хоче купити житло — без різниці, де і за якою ціною, але таке буває рідко. Оголошення спрацює ефективніше, якщо автор підкреслить вигоду для споживача. Наприклад, зручне розташування кімнат, види, ліфт, інфраструктуру або нижчу ціну за терміновість (в зв'язку з від'їздом)».

НЕДОЛІК ПЕРЕТВОРЮЄМО В ГІДНІСТЬ. Навіть, здавалося б, недоліком можна зачепити і залучити покупця. Наприклад, можна зосередити оголошення по цільовій аудиторії. Якщо ви продаєте б/у холодильник — можна виділити, наприклад, холодильник — для студентів. Тобто, що холодильник б/у, і продається для тих, у кого обмежений бюджет. Щоб скласти подібне оголошення, досить запитати себе, для кого він пишеться? Тим, хто збирається займатися продажами в інтернеті не тільки на дошках продажів, але і іншими видами реклами, фахівці радять вивчити способи написання шаблонних заголовків з питальними заголовками (Як стати мільйонером? — а далі текст оголошення, як відповідь на питання), обіцянкою вигоди (5 кроків, які подвоять продажу) і заголовками з шок-сенсацією (ваш смартфон загорівся, якщо...). Але з такими заголовками треба бути акуратними — у разі «перебору» вони просто викликають роздратування у читача.

ТОРГОВА ПЛОЩАДКА — 50% УСПІХУ

Для тих, хто продає товари/послуги в інтернеті, дуже важливо вибрати правильну дошку оголошень або майданчик для реклами. Її потрібно вивчити на предмет популярності, зручності розміщення оголошень, наявності потрібного розділу і наявності вашої цільової аудиторії.

Якщо це нова майданчик і на неї рідко хто заходить — немає сенсу витрачати час, особливо якщо за оголошення ще й плата передбачається. Така дошка може служити лише додатковим». Також варто бути уважним з розділом для оголошення: краще, щоб послуга/товар збігався з ним. Тобто холодильник повинен продаватися в розділі «техніка» і саме в «холодильники».

Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ПФУ та Держпраці затвердили річні плани перевірок на 2026 рік Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати Закон про Державний бюджет на 2026 рік прийнято Бізнес зм...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
12.12.2025
У листопаді 2025 року економіка України зросла на 5,3 %
За оцінками Мінекономіки, у листопаді 2025 року відбулось прискорення зростання реального ВВП до 5,3 % проти 2,3 % у жовтні. Основними драйверами прискорення стали сільське господарство, внутрішня торгівля, будівництво та переробна промисловість. У цілому за даними Держстату зростання ВВП у ІІІ квар...
12.12.2025
Бізнес на зустрічі з Мінекономіки окреслив проблеми
Актуальні для підприємців проблеми та шляхи їх вирішення обговорювались під час зустрічі Міністра економіки, довкілля та сільського господарства України Олексія Соболева з представниками бізнесу, що відбулася в Києві. У ній узяли участь заступники міністра Тарас Висоцький, Андрій Телюпа, Віталій Кін...
12.12.2025
Нормативно-правові акти приведено у відповідність до Закону про інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення
Закон про інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення впроваджує європейський механізм зниження промислових викидів, що доказав свою ефективність у країнах ЄС, де рівень забруднення повітря за останні 15 років знизився на 40–85 % залежно від забруднювача. Більше за темою: Чи ...
Кращі матеріали