Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як вдало продати свій товар в інтернеті

06.02.2017

Сьогодні серед підприємців-власників інтернет-магазинів, так і серед простих користувачів інтернету, яким теж періодично потрібно щось продати/купити (в основному б/у), стають все популярнішими дошки оголошень мережі і реклама товару/послуги різними способами. При цьому багато хто стикався з ситуацією, коли чийсь товар розкуповується миттєво, а чий-то, можливо, навіть більш якісний або дешевий, — залежується, та на оголошення ніхто не реагує.

Фахівці з продажу реклами та SMM-спеціалісти (з просування в соцмережах) стверджують, що ніякого підступу немає — секрет успіху перше в тому, що вони написали правильне, так зване продає оголошення, а другі — просто інформаційне. Крім того, автор популярного оголошення міг потрапити в яблучко ще за кількома параметрами: воно розміщене на своєму місці (в потрібному розділі, на потрібній майданчику та у потрібній кількості), купівля товару/послуги зрозуміла і зручна для обраної цільової аудиторії даного продукту, а спосіб доставки і можливе повернення покупки не наводить клієнта-покупця на думку, що він має справу з шахраями і може втратити гроші.

ПРАВИЛА ДЛЯ ТОГО, ХТО ПОДАЄ ОГОЛОШЕННЯ

Перший секрет вдалої торгівлі або просування товару — правильне оголошення. Сьогодні на зміну оголошень-сповіщень, де доноситься до споживача як можна більш повна інформація, прийшли продають оголошення, що розповідають про товар більш вузько, але з максимальним креативом. Такі оголошення межують з журналістикою, і їх спеціально навчають писати SMM-фахівців.

Пройшли часи, коли оголошення сповіщав про відкриття магазину, а в «тілі» йшло перерахування товарів і послуга. Сьогодні воно має розповідати про один товар або послугу, але цікаво. Відповідно, оголошень від підприємця може бути скільки завгодно, але всі вони повинні бути креативні — навіть якщо йдуть на інтернет-дошці продажу одне за іншим.

Мета — у тому, щоб потенційний покупець дочитав до кінця, а зробити це він може, тільки якщо йому не нудно, навіть якщо він не збирався купувати товар/послугу.

Оголошення в інтернеті має бути ємним і прочитаться відразу без скролінгу (інформація повинна вміщатися на екран без перегортання).

Табу в оголошенні — одночасний продаж і купівля товару.

ДУБЛЬ ПОРОЖНЬО. Друге правило, якому радять дотримуватися спеціалісти в області інтернет-продажів — гучний заголовок, який відразу видно читає. Він може бути більше самого тексту оголошення та служити не тільки заголовком як таким, але й видаватися посеред тексту. Вдалий варіант, наприклад, якщо серед тексту заголовок виділено те, що для себе може отримати споживач. Припустимо, що продають буде оголошення такого плану: «Заняття з дзюдо, карате, бокс дозволять ЗАХИСТИТИ СЕБЕ в будь-якій ситуації» і т. д. Тут же цікаво буде виділити посил ще і кольором, а в тілі оголошення — ємко підкреслити вигоду для покупця. Є, звичайно, оголошення, коли написано тільки «продам 4-кімнатну квартиру, телефон такий-то». І потрапляє людина, що хоче купити житло — без різниці, де і за якою ціною, але таке буває рідко. Оголошення спрацює ефективніше, якщо автор підкреслить вигоду для споживача. Наприклад, зручне розташування кімнат, види, ліфт, інфраструктуру або нижчу ціну за терміновість (в зв'язку з від'їздом)».

НЕДОЛІК ПЕРЕТВОРЮЄМО В ГІДНІСТЬ. Навіть, здавалося б, недоліком можна зачепити і залучити покупця. Наприклад, можна зосередити оголошення по цільовій аудиторії. Якщо ви продаєте б/у холодильник — можна виділити, наприклад, холодильник — для студентів. Тобто, що холодильник б/у, і продається для тих, у кого обмежений бюджет. Щоб скласти подібне оголошення, досить запитати себе, для кого він пишеться? Тим, хто збирається займатися продажами в інтернеті не тільки на дошках продажів, але і іншими видами реклами, фахівці радять вивчити способи написання шаблонних заголовків з питальними заголовками (Як стати мільйонером? — а далі текст оголошення, як відповідь на питання), обіцянкою вигоди (5 кроків, які подвоять продажу) і заголовками з шок-сенсацією (ваш смартфон загорівся, якщо...). Але з такими заголовками треба бути акуратними — у разі «перебору» вони просто викликають роздратування у читача.

ТОРГОВА ПЛОЩАДКА — 50% УСПІХУ

Для тих, хто продає товари/послуги в інтернеті, дуже важливо вибрати правильну дошку оголошень або майданчик для реклами. Її потрібно вивчити на предмет популярності, зручності розміщення оголошень, наявності потрібного розділу і наявності вашої цільової аудиторії.

Якщо це нова майданчик і на неї рідко хто заходить — немає сенсу витрачати час, особливо якщо за оголошення ще й плата передбачається. Така дошка може служити лише додатковим». Також варто бути уважним з розділом для оголошення: краще, щоб послуга/товар збігався з ним. Тобто холодильник повинен продаватися в розділі «техніка» і саме в «холодильники».

Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
08.07.2025
Виробники переробної промисловості отримають гранти на відновлення потужностей після обстрілів
Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Кабмін 7 липня 2025 року затвердив нову редакцію Порядку реалізації програми «Гранти д...
07.07.2025
Якою буде нова політика для ринку праці: представлено візію до 2030 року
Мінекономіки провело громадське обговорення перших напрацювань розробки Стратегії зайнятості населення України – 2030. Більше за темою: Чи повинен роботодавець займатися пошуком працівників з інвалідністю для виконання нормативу 3 липня 2025 року Мінекономіки провело громадське обговорен...
07.07.2025
Дайджест новин про індустріальні парки за червень
Індустріальні парки в Україні продовжують залучати інвестиції у нові виробництва та розвиток промислової інфраструктури. За минулий місяць у цій сфері відбулося чимало цікавого. Про це – у традиційному дайджесті.  Більше за темою: Облік інвестицій за методом участі в капіталі Індуст...
Кращі матеріали