Як працівнику дізнатись, чи сплачує роботодавець за нього необхідні внески?
Отримати необхідну інформацію можна на вебпорталі ПФУ. Сервіси адресовані як пенсіонерам, працівникам, так і роботодавцям.
Яку інформацію можна отримати за допомогою вебпорталу ПФУ?
Застраховані особи можуть здійснювати контроль за даними, які вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих). Так, можна отримати відомості про розмір сплачених внесків, розмір заробітної плати, перевірити врахований страховий стаж, одержати витяг з Реєстру застрахованих осіб, а при досягненні пенсійного віку - подати заяву на призначення пенсії.
Роботодавці можуть скористатися Кабінетом страхувальника, де доступна інформація про сплату ЄСВ, подання звітності, зауваження до неї та рекомендації щодо усунення наявних недоліків.
Як зареєструватися на вебпорталі?
Передбачено два способи реєстрації на Вебпорталі: за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП) громадяни мають можливість миттєвої онлайн реєстрації, або за логіном.
Для другого способу потрібно звернутися до будь-якого сервісного центру обслуговування громадян Головного управління Фонду області (незалежно від місця реєстрації), взявши з собою ідентифікаційний код і паспорт, та заповнити заяву. Вся процедура займе лише кілька хвилин. Після заповнення заяви, Ви отримаєте Реєстраційний код (код заяви). Цей код необхідний Вам для реєстрації на Вебпорталі, тобто, зберігати його в таємниці до моменту закінчення реєстрації. Завершити реєстрацію можна в будь-який зручний момент, зайшовши на вебпортал, обравши пункт меню «Зареєструватися».
Які сервіси надає користувачам вебпортал?
Користувач вебпорталу може налаштувати безкоштовний сервіс СМС-інформування, який дозволить щомісячно безкоштовно отримувати короткі повідомлення для застрахованих осіб про зарахування/незарахування ЄСВ підприємством, на якому він працює, інформацію про «зароблений» особистий страховий стаж.
Сервіс «Електронна трудова книжка» дає змогу переглянути відомості про трудову діяльність. У «Електронній трудовій книжці» інформація відображаєтьсь про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.
Через сервіс «Кабінет страхувальника» можна перевірити інформацію про подання звітності, бачити повну інформацію стосовно сплати підприємством та фізичними особами-підприємцями ЄСВ, в тому числі - щодо заборгованості з цього виду платежу. Окрім того через «Кабінет страхувальника» можливо отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).
lviv.dsp.gov.ua
Коментарі до матеріалу