Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати електронний цифровий підпис

25.03.2019

Разом із зверненням про надання БВПД людина має подати документи щодо належності її до однієї із вразливих категорій осіб, які мають право на таку допомогу. Зокрема, це довідки з органів фіскальної служби, Пенсійного фонду. Електронний цифровий підпис дає змогу, не виходячи з дому чи офісу, отримати ці документи.

Підписаний ЕЦП електронний документ має таку ж юридичну силу, як і звичний паперовий документ, який людина підписує власноруч. Використання електронного підпису – це економія часу, оскільки людині не треба везти паперові документи. За необхідності передача права підпису довіреній особі проходить без трудомістких і фінансово витратних процедур.

Є три варіанти отримання ЕЦП. Перший – звернутися до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Їхній список єза посиланням

Другий варіант – якщо людина є клієнтом Приватбанку, то для отримання ЕЦП можна скористатися сервісом Приват24.

Пенсіонери можуть отримати ЕЦП разом з електронним пенсійним посвідченням. Для цього потрібно звернутися до найближчого територіального органу Пенсійного фонду України.

За потреби фахівці системи безоплатної правової допомоги детально роз’яснять клієнтам порядок отримання ЕЦП. Також можна скористатися їхньою допомогою в отриманні документів через відповідні онлайн-сервіси державних органів. 

http://legalaid.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
19.06.2025
Перевірка обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності
За результатами перевірок упереджено здійснення страхових виплат за необґрунтовано виданими та продовженими листками непрацездатності на загальну суму 46,7 тис. грн та відшкодовано закладами охорони здоров’я неправомірно виплачених страхових коштів на суму 59,5 тис. грн. Більше за темою: Ліка...
18.06.2025
В Україні створять Виплатну агенцію для підтримки агросектору за стандартами ЄС
Виплатна агенція – державна інституція, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європейського Союзу. В Україні розпочато створення Виплатної агенції – державної інституції, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європ...
18.06.2025
Декларація справедливого та розсудливого адміністрування: що це та яка користь для бізнесу
Міністерство юстиції підтримало Декларацію справедливого та розсудливого адміністрування для кращих відносин із бізнесом. Віцепрем’єрка з євроінтеграції – Міністерка юстиції України Ольга Стефанішина провела робочу зустріч з Бізнес-омбудсменом України Романом Ващуком для обговорення Декл...
Кращі матеріали