Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інформація про всі адміністративні послуги доступна online

16.04.2019

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку зробила доступною в мережі інтернет інформацію про всі свої адміністративні послуги, виклавши їх на офіційному сайті.

Вичерпний перелік послуг, їхня вартість та відповідні роз’яснення розміщені в розділі «Єдиного вікна», який підтримує спеціалізований підрозділ Комісії, відповідальний за організацію процесу замовлення адмінпослуг та кваліфіковану допомогу з оформлення документів.

Електронний відкритий доступ до переліку послуг доповнив раніше відкритий фізичний: щоб подати заяву та інші потрібні документи вже не потрібно замовляти навіть  перепустку в приміщення державного органу, доступ до вікна та скриньки приймання документів відкритий всім.

Співробітники «Єдиного вікна» приймають документи, надають консультації з оформлення замовлень, видають замовлені фізичними чи юридичними особами довідки, ліцензії, дозволи… Також вони контролюють в автоматичному режимі строк надання адміністративних послуг, який не повинен перевищувати 30 днів з дня подачі заявки (якщо законодавство не передбачає інші терміни).

Централізація діяльності з надання послуг учасникам ринку та впровадження електронного документообігу покликана підвищити ефективність та оперативність надання адмінпослуг учасникам ринків капіталу, усунути потенційні корупційні ризики. А в перспективі – дозволити перевести в online й саме надання адмінпослуг.

www.nssmc.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 15.09.2025
Дайджест містить цікаві тендерні можливості у країнах ЄС в рамках Угоди про публічні закупівлі Світової організації торгівлі. Більше за темою: Поставка товарів державному замовнику через тендер: етапи процедури Наразі існує більше 500 тендерних можливостей у країнах ЄС, пов’язаних з легкою пр...
16.09.2025
Що таке «Офіси податкових консультантів»
Новий сервіс допоможе розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень законодавства. Більше за темою: Підприємство здає в оренду частину сільгоспбудівлі: ДПС змінила свою позицію щодо обкладення податком на нерухомість Для підвищення якості податкових послуг та зручно...
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
Кращі матеріали