Головні тренди електронної торгівлі в 2017 році
25.03.2017 193 0 1
Конкуренція на ринку електронної торгівлі зростає швидше, ніж розвивається сама сфера бізнесу. Клієнтів все складніше залучити і легше втратити. Вони пред'являють більше вимог до ціни і рівня взаємодії з брендом. Як же підвищити ймовірність здійснення покупки вашого продукту?
Покупки з мобільного телефону, управління запасами в хмарі, маркетинг соціальних мереж — тренди, які розвинулися в минулому році, але і в цьому можуть дати відчутні результати.
Покупки через соціальну мережу
Більшість клієнтів досить ледачі — вони більше не хочуть втрачати час на роздумування і переходи з соціальної мережі на сайт магазину. Їм потрібно дати все і відразу. Вся інформація про товар повинна знаходитися перед очима, щоб клієнт одним натисканням клавіші або дотиком до екрану зміг побачити те, що його цікавить. І це ще не все. Дайте покупцеві можливість зробити покупку, просто натиснувши на кнопку "Купити" на сторінці товару в соціальній мережі. Це дозволить клієнту придбати продукт без необхідності заходу на сайт.
Презентаційне відео
Людям подобається дивитися презентаційні відео, які показують продукт до його покупки. Якість візуального контенту буде зростати, оскільки сьогодні це один з головних продають інструментів.
Існує широкий спектр безкоштовного і платного програмного забезпечення для запису онлайн. EZVid, Camtasia і Jing — лише деякі з доступного софта для зйомки цікавого маркетингового відео. Об'єднання цього тренда з новими технологіями типу персоналізованого і продає відео помітно змінить спосіб продажу з допомогою відео.
Мобільні платежі
Велика частина продажів через Інтернет здійснюється за допомогою е-банкінгу і мобільних пристроїв. Цілком ймовірно, що сьогоднішній споживач вже не хоче обирати між оплатою готівкою, кредитною карткою, йому потрібні більш широкі можливості.
Крім смартфонів, інтернет-магазини також можуть отримувати платежі через інші пристрої, що використовують RFID-технологію та радіопередачу.
Мобільний маркетинг
Термін "мобільний маркетинг", більш відомий як M-комерція — у 2017 року як і раніше буде одним з провідних трендів. Останні опитування показують, що понад 60% споживачів віддають перевагу робити покупки на сайтах електронної торгівлі або ж на сайтах брендових магазинів, у яких є сторінки з товаром та сторінки оформлення замовлень, адаптовані до мобільних пристроїв.
Доставка в день покупки
Сучасний покупець не хоче цілий день чекати кур'єра, а доставка "на наступний день" звучить, як "привіт" з минулого століття. Якщо ви не хочете втрачати клієнтів, доведеться реагувати і на цей тренд. Покупці іноді навіть готові переплатити, аби тільки отримати замовлення день у день.
Коли клієнт отримує від сайту компанії реакцію на всі свої потреби і побажання щодо купівлі, компанія в свою чергу отримує базу лояльних клієнтів та довіру до бренду. Пройде небагато часу і доведеться замислюватися не тільки про розвиток мобільних платежів і М-комерції, але і про залучення можливостей штучного інтелекту до розвитку бізнесу електронної торгівлі.
Джерело: https://delo.ua/tech/m-kommercija-rfi...
Коментарі до матеріалу