Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Е-Акциз» - новий онлайн сервіс ДФС

21.11.2018

20 листопада 2018 р. відбувся перший Київський податковий форум, проведений за ініціативи ГУ ДФС у м. Києві. На ньому обговорювали автоматизацію процесів у діяльності фіскальної служби та максимальну кількість он-лайн послуг для платників податків.

Одним з основних завдань для фіскальної служби всі учасники форуму однозначно визначили подальшу електронізацію послуг.

Кількість сервісів, які запроваджені ДФС для платників податків, постійно зростає відповідно до потреб бізнесу. Так, на сьогодні в ДФС реалізують такий електронний сервіс, як Електронний акциз (Е-Акциз).

Новий сервіс, над яким активно працюють в ДФС, дозволить значно якісніше контролювати підакцизний товар (спирт, алкогольні та тютюнові вироби), унеможливить їх тіньовий обіг та створить справедливі конкурентні умови для всіх учасників ринку. Запровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів здійснюватиметься у декілька етапів.

На першому етапі заплановано запровадити електронний документообіг в процесі виготовлення та обліку марок акцизного податку.

На наступних етапах будуть вирішуватись питання, пов'язані з подальшим удосконаленням процесу обліку марок акцизного податку та обігу підакцизних товарів за допомогою QR - кодів та електронних чеків.

http://sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
15.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності Чи буде 15 липня вихідним днем Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 28.05.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лис...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
17.07.2025
Чи потрібно реєструвати в Держреєстрі право власності на майно, набутого до 2013 року
З 1 січня 2013 року в Україні запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (ДРРП). Він замінив собою попередні реєстри прав на нерухомість (Реєстр прав власності на нерухоме майно та паперові реєстрові книги та реєстраційні справи БТІ). Щоб повноцінно користуватися державними електронн...
16.07.2025
Бізнес і представники Уряду підписали Хартію стійкості людського капіталу
Підписано Хартію стійкості людського капіталу (HCR) – це флагманська ініціатива, покликана об’єднати бізнес, уряд, громадянське суспільство та міжнародних партнерів навколо відновлення й підтримки людського капіталу в Україні. Під час Ukraine Recovery Conference 2025 у Римі Мінекономіки ...
15.07.2025
Судова процедура ліквідації банкрута
Розглянемо, що таке банкрутство, як боржник визнається банкрутом, як відкривається ліквідаційна процедура тощо. Визнання боржника банкрутом – це не лише правовий статус, а й старт складного процесу ліквідації. Ключову роль у цьому процесі відіграє ліквідатор, обраний з числа арбітражних керуюч...
Кращі матеріали