Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Цифровий податковий номер в «Дії»: як отримати?

19.10.2020

З документом у смартфоні ви зможете отримувати послуги і не хвилюватися, якщо забули документ вдома.

Як тільки не називають документ, але це не впливає на його офіційність. Юрсилу електронного податкового номера (РНОКПП) підтверджено Постановою КМУ.

Де потрібен документ?

Під час відкриття рахунків у банку, працевлаштуванні, оформленні кредиту або соцвиплат, купівлі нерухомості.

Як користуватися?

Діліться цифровою копією документа (шеринг) під час отримання послуг.

  • Відкриваєте документ в Дії
  • Перегортаєте на бік зі штрихкодом
  • Менеджер сканує штрихкод.
  • Дія запитує дозвіл та формує цифрову копію документа з електронним підписом.
  • Передає копію до системи організації, яка робить запит (зараз шеринг доступний у банках та на пошті).

Як відбувається перевірка документа?

Дія направляє запит, а реєстр ДПС перевіряє відповідність ПІБ, дати народження та власне номера РНОКПП. Якщо всі 3 показники в реєстрі збігаються – на документі з‘являється «перевірено», тобто він дійсний.

Це одноразова перевірка?

Після першої успішної перевірки наступні запити Дія здійснює автоматично кожні 10 днів.

Скільки триває перевірка?

В середньому – 6 хвилин. Максимум – до 20 хвилин.

www.facebook.com

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
20.05.2025
Як забезпечити позов у господарському процесі
Забезпечення позову є важливим інструментом запобігання порушенням прав позивача. Він дозволяє забезпечити належне виконання рішення суду у майбутньому. У господарському процесі забезпечення позову є важливим інструментом запобігання порушенням прав позивача. Він дозволяє забезпечити належне виконан...
19.05.2025
Пройдіть анонімне опитування (анкетування) щодо наявності корупційних ризиків у діяльності ПФУ та його територіальних органах
Зібрана інформація допоможе оцінити та ідентифікувати корупційні ризики в діяльності ПФУ та його територіальних органів. В рамках проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків у діяльності Пенсійного фонду та його територіальних органів ПФУ в період з 16.05.2025 по 22.05.2025 (включно) прово...
19.05.2025
Як критично важливим підприємствам інформувати ПФУ про зміни в трудових відносинах
Покажемо рух відомостей про працівника після надання їх роботодавцем через вебпортал електронних послуг ПФУ. Відповідно до пп. 4 п. 2 постанови КМУ від 22.11.2024 № 1332 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час»: органи державної вл...
Кращі матеріали