Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Через iGov можна замовити біометричний паспорт

31.07.2017

Відтепер система iGov дозволяє замовити біометричний закордонний паспорт у 10-ти областях і в Києві. На сайті електронних послуг можна заповнити анкету і оплатити квитанції.

Сервіс дозволяє записатися в електронну чергу, заповнити заздалегідь всі необхідні документи (щоб не треба було на місці "ксерити") і здійснити оплату.

Нещодавно до сервісу було під’єднано ще кілька міст: Львів, Рівне, Херсон, Харків. Вишгород, Боярку, Бориспіль.

На сайті iGov можна замовити оформлення біометричного паспорта у Києві та 10-ти областях: Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Львівській, Одеській, Полтавській, Тернопільській, Харківській, Херсонській та Хмельницькій.

Як замовити біометричний закордонний паспорт через систему iGov: інструкція

Послуга замовлення біометричного паспорту доступна за цим посиланням на сайті iGov.

Крок 1

Оберiть свiй регiон.

Увiйдiть в систему зручним для Вас способом:

– за допомогою BankID;

– за допомогою ЕЦП;

– за допомогою нового паспорта у виглядi ID-картки.

Ви обираєте підрозділ ДМС, в якому бажаєте отримати закордонний паспорт та заповнюєте коротку форму:

– ваші контактні дані (email та телефон);

– вказуєте дату та час, у які Вам буде зручно прийти до Державної Міграційної Служби (ДМС) для підпису та подання заяви.

Крок 2

Ви отримаєте листа на пошту в якому буде вказано:

– документи, які необхідно принести з собою для оформлення закордонного паспорта;

– розмір збору та реквізити для сплати;

– посилання на зразок заяви для оформлення закордонного паспорта.

Також у листі буде описано, як скасувати заявку, якщо Ви не маєте можливості з'явитись у обраний день і час.

Крок 3

Ви приходите до підрозділу міграційної служби у обраний час з документами, що зазначені в листі та сплаченими квитанціями.

Співробітник вносить необхідні дані до програми для оформлення закордонних паспортів.

Вам потрібно надати такі документи:

– оригінал та копію паспорта громадянина України;

– паспорт громадянина України для виїзду за кордон (за наявності);

– оригінал та копію індивідуального податкового номеру (ІПН);

– квитанцію про сплату з мокрою печаткою банку, де Ви зазначені, як платник;

– а також роздрукувати та заповнити заяви, посилання на які, буде надіслано у листі.

Вам не потрібно реєструватись в електронній черзі на місці. Вашого запису через iGov на конкретний час достатньо.

Крок 4

Після опрацювання всіх зібраних даних та виготовлення самого паспорта Вам доведеться ще раз відвідати міграційну службу та забрати Ваш новий паспорт, готовність якого можна перевірити за цим посиланням.

Джерело: http://24tv.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали