Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Актуальні питання запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ!

31.07.2017

(изложено на языке оригинала)

У зв’язку з численними питаннями платників податків щодо запровадженої системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН Головним управлінням ДФС у м. Києві заплановано проведення безкоштовного семінару на тему: "Актуальні питання запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ".

Семінар відбудеться  3 серпня 2017 року о 16-00 годині в конференц-залі
ГУ ДФС у м. Києві за адресою: м.Київ, вул.Шолуденка, 33/19.

Для підтвердження участі, будь-ласка, заповніть форму попередньої реєстрації за посиланням:  https://goo.gl/forms/etyaF75X7Ah8qPlz....

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: 461-77-66, 236-16-42, 461-76-37.

Звертаємо увагу, що кількість місць в залі обмежена, реєстрація учасників відкрита до заповнення залу. Наступний семінар буде проведено найближчим часом, слідкуйте за анонсами на нашому сайті (www.kyiv.sfs.gov.ua).

Програма проведення семінару

 

з/п

Питання, що розглядатимуться на семінарі

Викладач семінару

(прізвище та посада)

 

Регламент

 

1.

Відкриття семінару.       

Аналіз статистики зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Людмила Демченко – начальник ГУ ДФС у м. Києві

16.00 – 16.15

2.

Узагальнюючі відповіді на питання, які надходили від платників податків до ГУ ДФС у м.Києві за напрямами:

-         щодо алгоритму дій при зупиненні реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;

-         щодо порядку розгляду скарг стосовно відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Судові оскарження на рішення Комісії ДФС  України;

-         щодо роботи електронних сервісів ДФС України

 

 

Крупнова О.Ю. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

 

Шапор Л.П. – начальник відділу правового забезпечення юридичного управління ГУ ДФС у м. Києві

 

Мірвелова І.М. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

16.15 – 17.00

3.

Питання - відповіді

Крупнова О.Ю. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

Мірвелова І.М. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

Шапор Л.П. – начальник відділу правового забезпечення юридичного управління ГУ ДФС у м. Києві

17.00 – 17.55

4.

Заключне слово

Людмила Демченко – начальник ГУ ДФС у м.Києві

17-55 – 18-00

Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/media-ark/news...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 15.09.2025
Дайджест містить цікаві тендерні можливості у країнах ЄС в рамках Угоди про публічні закупівлі Світової організації торгівлі. Більше за темою: Поставка товарів державному замовнику через тендер: етапи процедури Наразі існує більше 500 тендерних можливостей у країнах ЄС, пов’язаних з легкою пр...
16.09.2025
Що таке «Офіси податкових консультантів»
Новий сервіс допоможе розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень законодавства. Більше за темою: Підприємство здає в оренду частину сільгоспбудівлі: ДПС змінила свою позицію щодо обкладення податком на нерухомість Для підвищення якості податкових послуг та зручно...
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
Кращі матеріали