Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Актуальні питання запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ!

31.07.2017

(изложено на языке оригинала)

У зв’язку з численними питаннями платників податків щодо запровадженої системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН Головним управлінням ДФС у м. Києві заплановано проведення безкоштовного семінару на тему: "Актуальні питання запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ".

Семінар відбудеться  3 серпня 2017 року о 16-00 годині в конференц-залі
ГУ ДФС у м. Києві за адресою: м.Київ, вул.Шолуденка, 33/19.

Для підтвердження участі, будь-ласка, заповніть форму попередньої реєстрації за посиланням:  https://goo.gl/forms/etyaF75X7Ah8qPlz....

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: 461-77-66, 236-16-42, 461-76-37.

Звертаємо увагу, що кількість місць в залі обмежена, реєстрація учасників відкрита до заповнення залу. Наступний семінар буде проведено найближчим часом, слідкуйте за анонсами на нашому сайті (www.kyiv.sfs.gov.ua).

Програма проведення семінару

 

з/п

Питання, що розглядатимуться на семінарі

Викладач семінару

(прізвище та посада)

 

Регламент

 

1.

Відкриття семінару.       

Аналіз статистики зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Людмила Демченко – начальник ГУ ДФС у м. Києві

16.00 – 16.15

2.

Узагальнюючі відповіді на питання, які надходили від платників податків до ГУ ДФС у м.Києві за напрямами:

-         щодо алгоритму дій при зупиненні реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;

-         щодо порядку розгляду скарг стосовно відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Судові оскарження на рішення Комісії ДФС  України;

-         щодо роботи електронних сервісів ДФС України

 

 

Крупнова О.Ю. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

 

Шапор Л.П. – начальник відділу правового забезпечення юридичного управління ГУ ДФС у м. Києві

 

Мірвелова І.М. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

16.15 – 17.00

3.

Питання - відповіді

Крупнова О.Ю. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

Мірвелова І.М. - в.о. заступника начальника ГУ ДФС у м. Києві

Шапор Л.П. – начальник відділу правового забезпечення юридичного управління ГУ ДФС у м. Києві

17.00 – 17.55

4.

Заключне слово

Людмила Демченко – начальник ГУ ДФС у м.Києві

17-55 – 18-00

Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/media-ark/news...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
03.12.2025
НБУ оприлюднив огляд небанківського фінансового сектору за ІІІ квартал 2025 року
У центрі уваги – діяльність небанківських фінансових установ під регуляцією НБУ: страховиків, кредитних спілок, фінансових компаній та ломбардів. Огляд висвітлює ключові тенденції небанківського фінансового ринку і формує комплексне розуміння стану сектору. Більше за темою: Банк прощає кредит...
03.12.2025
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам охорони праці доступна тільки через портал «Дія»
Декларація відповідності матеріально-технічної бази –  частина комплексної послуги е-Підприємець на порталі «Дія». Більше за темою: Охорона праці працівників, зайнятих на роботах зі зберігання та переробки зерна Інструкція з охорони праці для працівників офісу Охорона праці...
03.12.2025
Грантова програма підтримки аграріїв у вирощуванні озимого гороху
Всесвітня продовольча програма ООН в межах проєкту «АгроХаб» у співпраці з ГО «Південна стратегія розвитку» розпочинає програму підтримки для малих і середніх агровиробників у вирощуванні озимого гороху.  Більше за темою: Облік грантів та міжнародної технічної допомоги ...
Кращі матеріали