Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 оригінальних ідей, з яких виріс успішний український бізнес

12.09.2017

Чи не щодня з’являються нові торговельні марки з українським іменем або ж корінням. Проте деякі з них дивують не лише своєю незвичністю, а й успіхами по всьому світу.

Ugears

Сайт – http://ukr-gears.com/

Бренд засновано 2014 року, конструювальником Денисом Охріменком та Генадієм Шестаком. Ідея була запронопонована Охріменком, а фінансування було здійснене Шестаком. Нещодавно Шестак викупив частку в Охріменка та став повноправним власником бізнесу. Компанія розробляє та виготовляє дерев’яні моделі.

Інвестиції Геннадія Шестака склали  $120 тис. Пізніше компанія виходила на пошуки грошей у 2015 на Kickstarter, де були зібрані $406 805 , 2016 – Indiegogo, де були зібрані  $99 423.

Головні товари на сьогодні – різноманітні дерев’яні моделі, що збираються як конструктори -  як-от перон, трамвайна лінія, пожежна машина. Їх вартість 300-1500 грн.

Компанія на вустах у жителів не лише України, а й інших країн світу. Ugears завоювали ринки більш ніж 80 країн світу. Проте за словами Геннадія Шестака найбільш перпективними залишається ринки США, Європи та Китаю. Компанія активно просуває свою продукцію на Amazon.

Woolkrafts

Сайт - https://woolkrafts.com/

Компанію засновано 2014 року. Фаундери - Олег Михайлов і Ярослав Яковенко. За словами засновників інвестиції склали 30 тис грн, яких вистачило на виготовлення першого зразка та тестової партії. Бренд відроджує традиції ткацтва пледів з вовни.

На сьогодні головні товари – це три лінійки пледів - пледи з вовни мериноса, класичні британські картаті пледи з вовни овечки і літній варіант пледів з бавовни.

Основною складністю ми б назвали комунікацію між людьми, тому що завжди складно пояснити якої якості продукт ти хочеш отримати, якщо до цього ніхто такого не робив, як повинні працювати твої партнери і як пояснити їм свої цінності.

Успіхи компанії– висока якість продукції, що продається за кордоном. Олег Михайлов наголошує на тому, що секретів успіху немає, бо для кожного успіх - це різне. Важливо не зупинятися.

А от продавати за кордон компанія почала ще 2 роки тому. За цей час бренд увійшов у ТОП-10 запитів «вовняні пледи» на Amazon. Також Woolkrafts шукають партнерів і дистриб'юторів в окремих країнах, щоб заходити в рітейл. А також у планах проект з американським ілюстратором Бренданом Монро.

Lol&pop

Сайт - http://lolandpop.ua/

Бренд засновано у 2013 році Альоною Токар і Дмитром Пантюхні. Інвестиції склали бльзько $35 тис. Компанія займається виробництвом якісних, натуральних безпечних солодощів – льодяників, маршмелоу (американського зефіру), желейних цукерок, ірису.

Головні товари на сьогодні – сферичні льодяники – 12 грн, ваговий ірис – 36 грн/100 грамів, карамель в банці за 45 грн.

До основних складнощів можна віднести пошук інвестицій для старту, пошук команди і пошук адекватних постачальників, з дійсно якісною продукцією. Проте засновниця наголошує на успіхах компанії. На сьогодні, Lol&pop вдалося розвити корпоративний сегмент.

Cолодощі компанії продаються у Польщі, Болгарії та Ізраїлі. Бренд активно розвиває експорт до інших країн.

Devohome

Сайт - https://devohome.com.ua/

Компанія Devohome заснована Оксаною Дево 2013 року.  За словами засновниці проекту, первинні інвестиції склали $2-3 тис. Бренд відроджує традиції коноплеткацтва в Україні, займається ткацтвом та пошивом товарів для дому та побуту з коноплі та продажем в інтернет-магазині та в шоурумі, що знаходиться в Києві.

Головний товар як з початку, так на сьогодні – це ковдри. Ззовні вони нагадують вироби у стилі «печворк», проте вироблені не ручним, а механічним способом. Наповнення – конопля, що «дихає» та має гігроскопічність в 3 рази вище за бавовну.

Під такою ковдрою не холодно взимку, не спекотно влітку. Вартість – від 1 тис грн в залежності від моделі та розмірів. Інші напрями – це комплекти білизни, наматрацники. Новий напрям – виробництво кедів з коноплі.

Певні складнощі були і є на сьогодні з ткацтвом та пошивом тканин. Як відомо, підрядники в першу чергу віддають перевагу величезним замовленням, а не невеличким партіям. Тому нам доводиться чекати, поки пряжа перетвориться на тканину. У другу чергу – ми стикаємося з помилками при пошиві виробів. А такі промахи коштують дорого.

Проте засновниця наголошує на тому, що не дивлячись на очікування та помилки підрядників, продукція, яку бачать і купують люди відмінної якості. На вихід на закордонні ринки Devohome дивляться обережно. На сьогодні у компанії функціонує сайт, що орієнтований на іноземних замовників. Співробітництво з ними зараз налагоджується.

Точка сборки

Сайт - http://to4kasborki.com/

Компанія "Точка сборки" заснована Сергієм Таргонею 2011 року. За словами засновника, первинні інвестиції склади 2 тис грн. Бренд відроджує традицію виробництва розвивальних іграшок для дітей та дорослих з вітчизняних матеріалів. "Точка сборки" займається розробкою, виготовленням та продажем конструкторів, головоломок, настільних ігр, корпоративних іграшок.

Головний товар на сьогодні – це розробка та продаж корпоративних іграшок. Їх вартість в залежності від унікальності, обсягів партії та інших факторів складає від 4 до 45 тис грн за іграшку, проте середньозважена ціна іграшки близько 250 грн.

А от успіхи компанії вражають. Головоломки, конструктори, настільні ігри з іменем компанії стали знаком якості. Їх впізнають по всій Україні. Про вихід на міжнародні ринки Сергій говорить з обережністю. У майбутньому компанія хоче завоювати e-commerce.

Джерело: http://espreso.tv/article/2017/09/04/...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
15.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності Чи буде 15 липня вихідним днем Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 28.05.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лис...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
18.07.2025
Стартував новий маркетинговий сезон торгівлі зерновими на біржі
З 1 липня 2025 року до 30 червня 2026 року триває новий сезон біржової торгівлі зерновими. Так, на Українській універсальній біржі (УУБ) вже укладено перші контракти, зокрема на постачання 100 тонн пшениці нового врожаю на понад 800 тис. грн. Це свідчить про високу зацікавленість ринку та готовність...
18.07.2025
Як записатися для візиту до ЦОП (електронна черга) через вебпортал ДПС
Розглянемо крок за кроком, що потрібно зробити, щоб через вебпортал ДПС записатися в електронну чергу Центру обслуговування платників. Який алгоритм запису для візиту до ЦОП (електронна черга) через вебпортал ДПС? Згідно з абзацом другим розд. I Примірного положення центру обслуговування платників,...
18.07.2025
В Україні – нові Прем’єр-міністр та Кабмін
Верховна Рада 17 липня 2025 року призначила Прем’єр-міністром України Юлію Свириденко. Верховна Рада 17 липня 2025 року призначила Прем’єр-міністром України Юлію Свириденко. За таке рішення проголосували 262 народних депутати. Під час виступу в Парламенті новопризначена очільниця Уряду ...
Кращі матеріали