Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Трудова книжка: основні правила оформлення

29.10.2018 1325 0 1

Кадрові документи для «трудових» перевірок

Трудова книжка дотепер залишається головним документом, що підтверджує виробничий стаж громадянина. Із цього важливого документа можна дізнатися практично все про його трудову діяльність: стаж, освіту, кількість місць роботи, нагороди і т. д. У консультації розповімо, як правильно оформляти трудові книжки, щоб у подальшому не було проблем ні в роботодавця, ні в працівника.

Правила ведення трудової книжки визначено в Інструкції № 58, форму бланка трудової книжки затверджено Постановою № 301. Однак трудова книжка старого зразка (1938 р. і 1974 р.) теж уважається дійсною і не підлягає обміну.

Трудові книжки ведуться (ст. 48 КЗпП, п. 1.1 Інструкції № 58):

  • на всіх працівників, які працюють на підприємстві або в підприємця, – і тих, з якими укладено безстроковий договір, і тих, з ким укладено строковий трудовий договір;
  • сезонних працівників;
  • позаштатних працівників за умови, якщо вони підлягають державному соціальному страхуванню, студентів вишів та учнів ПТУ, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.

Що стосується сумісників, то запис про роботу за сумісництвом вноситься до трудової книжки за основним місцем роботи і тільки за бажанням працівника.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали