Простій на підприємстві: як правильно оформити?
Акценти цієї статті:
- які документи необхідно оформити у разі простою на підприємстві;
- як повинен оплачуватися час простою;
- чи можна на час простою відправити працівників у неоплачувану відпустку.
Ситуація. Підприємство тимчасово не має можливості продовжувати роботу (наприклад, коли постачання сировини, що використовується для виробництва продукції, затримується через негоду). При цьому повністю припиняти діяльність немає сенсу, оскільки причини вимушеного «відпочинку» носять тимчасовий характер.
Запитання. Що робити підприємству в такій ситуації?
Коротка відповідь. Слід оформити простій.
Простоєм є зупинення роботи, викликане відсутністю технічних або організаційних умов, які необхідні для виконання роботи на підприємстві, невідворотною силою або іншими обставинами (ч. 1 ст. 34 КЗпП).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року