Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи можна використовувати власну форму табеля обліку робочого часу?

Антон Янко

10.10.2016 447 0 1

Підприємство розробило власну форму табеля обліку робочого часу та збирається використовувати її замість типової форми. Чи можна так робити?

Так, можна. Пояснимо чому.

Для обліку робочого часу працівників усі роботодавці (підприємства усіх форм власності та організаційно-правових форм, а також підприємці, що використовують найману працю) повинні складати первинний документ – табель. Ведення табелю регламентується наказом Держкомстату від 05.12.08 р. № 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» (далі – Наказ № 489).

У табелі обліку використання робочого часу типової форми № П-5 (затверджена Наказом № 489) робляться відмітки про фактично відпрацьований час, відпрацьовані за місяць години, у тому числі надурочні, вечірні, нічні години роботи та ін., а також інші відхилення від нормальних умов роботи.

Типова форма № П-5 містить мінімально необхідні показники для заповнення форм статистичної звітності з праці. Тому за бажанням роботодавця типова форма табеля може бути змінена відповідно до потреб обліку робочого часу (лист Держстату від 12.01.12 р. № 9/4-10/9). Однак загальні принципи заповнення та показники повинні бути збережені, а саме:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали