Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як повідомити орган ДФС про прийнятих працівників

Постановою від 17.06.15 р. № 413 (далі – Постанова № 413) Кабмін визначив, коли новоприйнятий працівник може бути допущений до виконання своїх обов’язків (як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом). А саме: тільки після того, як роботодавець повідомить орган державної фіскальної служби про укладення з таким працівником трудового договору.

Роботодавець (підприємство або підприємець) повинен подати до органу ДФС за своїм основним місцем обліку як платника ЄСВ повідомлення за формою, наведеною в додатку до Постанови № 413, одним із таких способів:

  1. засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
  2. на паперовому носії разом із копією в електронній формі;
  3. на паперовому носії, якщо трудові договори укладені не більше ніж із п’ятьма особами (тобто в роботодавця працює не більше п’яти працівників).

  1. засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
  2. на паперовому носії разом із копією в електронній формі;
  3. на паперовому носії, якщо трудові договори укладені не більше ніж із п’ятьма особами (тобто в роботодавця працює не більше п’яти працівників).

Завважимо, що Постанова № 413 опублікована:

  • у газеті «Урядовий кур’єр» від 27.06.15 р. № 115 (5489), але не повністю – без додавання форми повідомлення про прийняття працівника на роботу;
  • в «Офіційному віснику України» від 03.07.15 р. № 50 у повному обсязі, з додаванням форми повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
24.10.2025
Трудовий договір з нефіксованим робочим часом: що потрібно знати роботодавцеві
У статті розглянуто правила й особливості укладення трудових договорів з нефіксованим робочим часом. Трудовий договір з нефіксованим робочим часом порівняно недавно з'явився в трудовому законодавстві: 2022 року було внесено відповідні зміни до Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП). Т...
09.09.2025
Як оподатковується сума компенсації за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб?
Розглянуто, чи нараховуються податки на суму компенсації за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб. Підприємство прийняло на роботу внутрішньо переміщену особу. Чи нараховувати податки на суму отриманої компенсації за її працевлаштування? Розглянемо це питання детально. Порядок компенсації за ...
13.08.2025
Табелювання працівників в окремих ситуаціях
У статті розглянуто не врегульовані законодавством особливості заповнення Табеля обліку використання робочого часу в окремих ситуаціях.  Роботодавці зобов’язані забезпечувати достовірний облік виконуваної працівниками роботи. З цією метою ведеться Табель обліку використання робочого часу....
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
11.11.2025
Припинення трудових відносин у разі ліквідації підприємства
Ліквідація підприємства є підставою для припинення трудових відносин із працівниками підприємства. Розглянемо, як має діяти роботодавець у такому разі та які норми трудового права мають бути враховані для запобігання трудовим спорам з працівниками. Ліквідація підприємства є підставою для припинення ...
11.11.2025
Індексація зарплати в листопаді 2025 року
У статті викладено особливості проведення індексації зарплати в листопаді 2025 року та наведено декілька практичних прикладів. Уже п’ять місяців поспіль коефіцієнти індексації не змінюються. 2025 року право на індексацію виникло лише в липні – для тих працівників, яким не підвищували окл...
10.11.2025
Відновлення знищених унаслідок обстрілу кадрових документів
В статті роз’яснюємо, як відновити знищені паперові кадрові документи, що згоріли після обстрілу. Війна, на жаль, триває. А внаслідок обстрілів і руйнувань відбувається втрата чи знищення документів, зокрема і кадрових. З’ясуємо, як діяти роботодавцю в такому разі та як відновити докумен...
Кращі матеріали