• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Поняття та методи ціноутворення

04.06.2018 153 0 0

Все про ціноутворення

Установлення ціни на свою продукцію та товари для будь-якого підприємства є однією з важливих складових господарської діяльності. Ціна товару (послуги) – це показник, що характеризує цінність продукту, і від правильності її визначення залежить не тільки рівень дохідності, але й успішне ведення бізнесу. Розглянемо, у чому суть ціноутворення та за допомогою яких методів підприємства можуть формувати ринкові ціни.

Основним нормативним документом, що регулює політику ціноутворення в Україні, є Закон № 5007. Його дія поширюється не тільки на держоргани, що встановлюють і контролюють ціни, але й на суб'єктів господарювання (далі – СГ), які здійснюють діяльність на території України.

Згідно із Законом № 5007 ціна – це виражений у грошовій формі еквівалент одиниці товару, а ціноутворення – процес формування та встановлення ціни (ч. 15, 16 ст. 1).

Відповідно до п. 1 ст. 10 Закону № 5007 ціни в Україні можуть бути:

  • вільними – установлюються самостійно СГ за узгодженням сторін на всі товари, крім тих, ціни на які регулюються державою;
  • державними регульованими – уводяться на товари, які впливають на рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, вироблені СГ, які займають монопольне становище на ринку.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали