Відкриваємо офіс: пам’ятка cуб’єкта господарювання
Як великим компаніям, так і підприємствам із невеликим штатом співробітників важко вести діяльність без офісного приміщення. Якщо в суб’єкта господарювання (далі – СГ) немає у власності приміщення, яке може служити офісом, йому треба взяти в користування таке приміщення. Якщо офіс передається в платне користування, оформляється договір оренди, а якщо в безплатне – договір позички. У консультації розповімо, як оформити договір оренди або позички офісу, як зареєструвати місцезнаходження підприємства та які заходи повинен проводити СГ із благоустрою прилеглої до офісу території.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року