Уявімо, що підприємство – платник ПДВ уклало договір постачання. Бухгалтер постачальника веде облік ПДВ у розрізі рахунків, оформлених у межах договору, тобто за принципом: отримав передоплату за одним рахунком – оформив податкову накладну (далі – ПН), відвантажив товар за іншим рахунком – виписав ще одну ПН. Бухгалтер покупця веде облік ПДВ у розрізі договорів, тобто заборгованість перед постачальником розраховує в цілому за договором. Тож він вимагає, щоб бухгалтер постачальника складав ПН за операціями в межах договору на дату першої події. Як у цій ситуації правильно оформляти ПН? І чи буде в покупця право на податковий кредит за ПН, отриманими від постачальника? Відповіді на ці запитання ви знайдете в нашій консультації