• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

ПН у разі анулювання ПДВ-реєстрації

10.02.2020 838 0 2

ПДВ: податкова накладна та розрахунок коригування в різних ситуаціях

Прощаючись із ПДВ, платник повинен нарахувати податкові зобов’язання на вартість товарів, послуг і необоротних активів, при придбанні яких відображався податковий кредит і які не були використані (продані) ним до дати анулювання ПДВ-реєстрації в оподатковуваних операціях у рамках госпдіяльності. Як у цьому випадку оформити податкову накладну (далі – ПН), розповімо в консультації.

Нарахувати податкові зобов’язання та скласти ПН потрібно не пізніше дати анулювання ПДВ-реєстрації (зобов’язання не нараховуються тільки у випадку анулювання реєстрації внаслідок реорганізації платника). За базу оподаткування потрібно взяти звичайну ціну, яка відповідає рівню ринкових цін. Увага! Зобов’язання слід нарахувати не тільки за запасами та необоротними активами, але й за дебіторською заборгованістю в частині оплачених, але неотриманих товарів/послуг, необоротних активів (ЗІР, категорія 101.03).

Обережно! День анулювання ПДВ-реєстрації є останнім днем, коли платник може зареєструвати ПН в ЄРПН (ЗІР, категорія 101.16). Причому незалежно від того, що з дати їх складання ще не минув строк реєстрації. Якщо цього не зробити, за нереєстрацію кожної такої ПН доведеться сплатити штраф. Застосовувати будуть, швидше за все, штраф за п. 1201.2 ПК – у розмірі 50 % суми ПДВ із ПН. Але, оскільки в даному випадку колишній платник не має змоги реєструвати ПН/РК у встановлений для цього строк, уважаємо, що з будь-яким штрафом можна й поспорити.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали