Як продавати з прибутком: розрахунок точки беззбитковості на прикладі
У публікації «Який метод калькулювання вибрати для ефективного управління прибутком?» ми говорили про такі методи калькулювання витрат, як:
- direct costing (директ костинг) – метод прямих витрат;
- absorption costing (абсорпшен костинг) – метод повних витрат.
Ми зазначили, що direct costing ділить витрати на постійні та змінні і що він є основою для розрахунку точки беззбитковості, запасу міцності, операційного важеля і всього того, що прийнято називати маржинальним аналізом.
Нагадуємо! Точка беззбитковості – це обсяг продажів, при якому прибуток дорівнює нулю. А прибуток, у свою чергу, – це різниця між доходами і витратами. Точку беззбитковості вимірюють у натуральному або грошовому вираженні.
Сьогодні ми розглянемо приклади і покажемо красу застосування цього методу при аналізі та прийнятті управлінських рішень.
Припустимо, у нас є підприємство з виробництва взуття з ніжною назвою «Ромашка». Проаналізуємо його звіт про доходи і витрати, поданий у таблиці.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року