Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як продавати з прибутком: розрахунок точки беззбитковості на прикладі

28.09.2018 911 0 1

У публікації «Який метод калькулювання вибрати для ефективного управління прибутком?» ми говорили про такі методи калькулювання витрат, як:

  • direct costing (директ костинг) – метод прямих витрат;
  • absorption costing (абсорпшен костинг) – метод повних витрат.

Ми зазначили, що direct costing ділить витрати на постійні та змінні і що він є основою для розрахунку точки беззбитковості, запасу міцності, операційного важеля і всього того, що прийнято називати маржинальним аналізом.

Нагадуємо! Точка беззбитковості – це обсяг продажів, при якому прибуток дорівнює нулю. А прибуток, у свою чергу, – це різниця між доходами і витратами. Точку беззбитковості вимірюють у натуральному або грошовому вираженні.

Сьогодні ми розглянемо приклади і покажемо красу застосування цього методу при аналізі та прийнятті управлінських рішень.

Припустимо, у нас є підприємство з виробництва взуття з ніжною назвою «Ромашка». Проаналізуємо його звіт про доходи і витрати, поданий у таблиці.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали