Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як пред'явити претензію з гарантійного ремонту

15.08.2018 1045 0 0

У цій консультації розповімо про порядок пред'явлення претензії контрагенту та особливості її складання.

Що являє собою претензія?

Претензія – ця заява або скарга у зв'язку з виявленням недоліків у придбаній продукції (товарі) із вимогою відшкодувати збитки, замінити неякісний товар та ін.

Відповідно до ч. 2 ст. 222 ГК пред'явлення претензії контрагенту є правом, а не обов'язком. Що мається на увазі? При виявленні недоліків товару в суб'єкта господарювання (далі – СГ) є вибір: або прямо пред'явити претензію контрагенту, або звернутися до суду.

До відома: із практичної точки зору подання претензії контрагенту – більш швидкий спосіб урегулювання спору, ніж звернення до суду, щоправда, за умови, що контрагент не буде ігнорувати звернення до нього.

Протягом якого періоду можна пред'явити претензію при виявленні недоліків у товарі?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали