У цій консультації розповімо про порядок пред'явлення претензії контрагенту та особливості її складання.
Що являє собою претензія?
Претензія – ця заява або скарга у зв'язку з виявленням недоліків у придбаній продукції (товарі) із вимогою відшкодувати збитки, замінити неякісний товар та ін.
Відповідно до ч. 2 ст. 222 ГК пред'явлення претензії контрагенту є правом, а не обов'язком. Що мається на увазі? При виявленні недоліків товару в суб'єкта господарювання (далі – СГ) є вибір: або прямо пред'явити претензію контрагенту, або звернутися до суду.
До відома: із практичної точки зору подання претензії контрагенту – більш швидкий спосіб урегулювання спору, ніж звернення до суду, щоправда, за умови, що контрагент не буде ігнорувати звернення до нього.
Протягом якого періоду можна пред'явити претензію при виявленні недоліків у товарі?