Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Формування ціни промислової продукції

04.06.2018 1856 0 1

Все про ціноутворення

Існують різні стратегії формування ціни продукції, які реалізуються різними методами. Одним із методів ціноутворення є метод «витрати плюс». Він використовує затрати як базу, до якої додається норма прибутку (відсоток рентабельності) для отримання необхідної ціни. У консультації розглянемо особливості формування ціни промислової продукції із застосуванням методу «витрати плюс».

Основою формування ціни одиниці готової продукції, яка підлягає реалізації, є калькуляція її виробничої собівартості. Калькуляція являє собою розрахунок собівартості одиниці продукції за статтями витрат.

Для визначення та обґрунтування ціни одиниці продукції підприємство складає планові калькуляції на основі норм, нормативів і розрахунків. Планові калькуляції затверджують наказом керівника підприємства й використовують як установлену ціну при реалізації даного виду продукції.

На підставі первинних документів за тими самими статтями, що й планова, складається фактична калькуляція. До неї включаються витрати і втрати, не передбачені плановою калькуляцією. Це витрати, пов'язані з відхиленнями від установленого технологічного процесу, надпланові втрати від браку і т. п. Мета складання такої калькуляції – контроль над відхиленням від планової калькуляції за статтями витрат. Аналіз таких відхилень дозволить або відкоригувати витрати, або змінити ціну продукції.

Калькулювання містить у собі:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали