Як розробити облікову політику підприємства за П(С)БО та МСФЗ
Розпорядчий документ про облікову політику – це один з основних документів будь-якого підприємства, що визначає напрям його роботи та розвитку. Грамотно сформована облікова політика не тільки визначить порядок ведення бухгалтерського обліку, але й принесе фінансову вигоду. На які ключові моменти варто звернути увагу при виконанні цього завдання, розповімо в консультації.
Що таке облікова політика підприємства?
Визначення терміна «облікова політика» можна знайти в Законі № 996 і НП(С)БО 1. Відповідно до ст. 1 Закону № 996 облікова політика – це сукупність принципів, методів і процедур, використовуваних підприємством для ведення бухобліку, складання та подання фінзвітності.
По суті, облікова політика – це опис принципів оцінки статей звітності та методів обліку окремих статей звітності.
Облікова політика підприємства розробляється на основі діючих законів, бухгалтерських стандартів (положень), методрекомендацій, інших нормативних актів, а також прийнятих керівництвом підприємства рішень про застосування законодавчих норм, якщо право вибору надається підприємству.