Для чого підприємству потрібна облікова політика
Як розробити облікову політику підприємства за П(С)БО та МСФЗ
Розпорядчий документ про облікову політику – це один з основних документів будь-якого підприємства, що визначає напрям його роботи та розвитку. Грамотно сформована облікова політика не тільки визначить порядок ведення бухгалтерського обліку, але й принесе фінансову вигоду. На які ключові моменти варто звернути увагу при виконанні цього завдання, розповімо в консультації.
Що таке облікова політика підприємства?
Визначення терміна «облікова політика» можна знайти в Законі № 996 і НП(С)БО 1. Відповідно до ст. 1 Закону № 996 облікова політика – це сукупність принципів, методів і процедур, використовуваних підприємством для ведення бухобліку, складання та подання фінзвітності.
По суті, облікова політика – це опис принципів оцінки статей звітності та методів обліку окремих статей звітності.
Облікова політика підприємства розробляється на основі діючих законів, бухгалтерських стандартів (положень), методрекомендацій, інших нормативних актів, а також прийнятих керівництвом підприємства рішень про застосування законодавчих норм, якщо право вибору надається підприємству.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року