Повернення і коригування ціни експортованого товару: чи треба оформляти РК?
Суть проблеми. Платник ПДВ експортує продукцію (товари). Буває так, що покупець відмовляється від уже отриманого товару і хоче повернути його. Або сторони домовляються скоригувати ціну після експортного постачання – як у бік зменшення, так і в бік збільшення.
Запитання, на яке ми відповімо. Як у цих випадках коригувати суми ПДВ?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року