• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

В експортованому товарі виявлено дефект: як уладнати питання з покупцем-нерезидентом

24.09.2020 113 0 1

Суть проблеми. Українське підприємство відправляє товар на експорт, а покупець-нерезидент, що отримав товар за кордоном, виявляє дефект (брак) або бачить, що якість товару не відповідає вимогам, заявленим у договорі. Звичайно, нерезидент не хоче оплачувати такий товар за повною вартістю.

Що робити експортерові? Для врегулювання ситуації, що склалася, можна використати декілька варіантів, але кожний із них має свої «підводні камені» з точки зору валютного контролю, обкладення податком на прибуток і ПДВ.

Про що йтиметься в статті? Ми розглянемо такі варіанти вирішення проблеми, як повернення товару, надання знижки (у т. ч. оформлення знижки як плати за надання нерезидентом маркетингових послуг) і сплата штрафу постачальником за невиконання умов договору. За кожним варіантом оцінимо облікові та податкові наслідки, щоб ви змогли обрати оптимальний варіант.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали