В експортованому товарі виявлено дефект: як уладнати питання з покупцем-нерезидентом
Суть проблеми. Українське підприємство відправляє товар на експорт, а покупець-нерезидент, що отримав товар за кордоном, виявляє дефект (брак) або бачить, що якість товару не відповідає вимогам, заявленим у договорі. Звичайно, нерезидент не хоче оплачувати такий товар за повною вартістю.
Що робити експортерові? Для врегулювання ситуації, що склалася, можна використати декілька варіантів, але кожний із них має свої «підводні камені» з точки зору валютного контролю, обкладення податком на прибуток і ПДВ.
Про що йтиметься в статті? Ми розглянемо такі варіанти вирішення проблеми, як повернення товару, надання знижки (у т. ч. оформлення знижки як плати за надання нерезидентом маркетингових послуг) і сплата штрафу постачальником за невиконання умов договору. За кожним варіантом оцінимо облікові та податкові наслідки, щоб ви змогли обрати оптимальний варіант.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року