Придбання рекламних послуг у нерезидентів: особливості обліку
У матеріалі «Рекламні послуги: облік у замовника та виконавця» ми розглянули загальні правила обліку та документального оформлення рекламних послуг. Проте придбання рекламних послуг у нерезидентів має певні особливості, оскільки в розрахунках використовується іноземна валюта. Є специфіка і в податковому обліку.
Розглянемо ці питання детальніше.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року