Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Карта «ключ до розрахункового рахунку» і оплата в інтернеті

Як не дивно, на жаль, виникають ситуації, коли директор фірми або приватний підприємець - замість того, щоб запитати у свого бухгалтера або свого юриста, - починають консультуватися зі співробітниками банків. Зазвичай це стосується питань використання банківських карт для розрахунку в Інтернеті і платежів в магазинах.

Більш того, дуже часто співробітники банку самі, з власної ініціативи, видаючи щойно відкритому ФОП або директору новенької фірми карти, прив'язані до підприємницьких рахунк, говорять те, що суперечить як чинному законодавству, так і позиції фіскальної служби.

В даному випадку мова піде про карту «ключ до рахунку», яку видає «ПриватБанк» до розрахункового рахунку «2600 ...», який відривають юридичні особи та підприємці.

Зазвичай, видаючи цю карту, співробітники банку говорять, що можна розраховуватися з її допомогою будь-де і знімати гроші з розрахункового рахунку, коли вам треба (на 90% це не відповідає дійсності). Але в даному випадку все виявилося набагато гірше. Директор ТОВ, отримуючи карту-ключ, задав питання: «А з її допомогою можна, наприклад, оплачувати послуги на зарубіжному сайті в Інтернеті?» - і співробітник банку відповів: «Так, звичайно, без проблем оплачуйте все, що вам потрібно».

Повністю довіряючи співробітникам банку (вони ж повинні все знати про використання карт!), директор, не проконсультувавшись у своїй бухгалтерській службі, не запитавши взагалі більше нікого, так і зробив - оплатив послуги на зарубіжному сайті.

При цьому ступінь довіри до співробітників банку у директора була така сильна, що, почувши, що ні в якому разі цього робити не можна, він звернувся до чату банку - запитати ще раз.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
13.10.2025
Готівкові розрахунки з 1 жовтня: як округлення впливають на оформлення фіскальних чеків, оподаткування та бухоблік?
Із 1 жовтня 2025 року в Україні почали вилучати з обігу монети номіналом 10 копійок, тож розрахунки готівкою тепер здійснюватимуться із округленням суми. У статті ми пояснимо, як це впливає на фіскальні чеки, базу обкладення ПДВ, доходи платників єдиного податку та бухгалтерський облік. Із 1 жовтня ...
09.10.2025
Виплата зарплати готівкою з 1 жовтня 2025 року: як округлювати?
У статті розглянуто, як роботодавцям вирішити проблему вилучення з обігу монети номіналом 10 копійок та як уникнути використання такої монети під час виплати зарплати готівкою. У жовтні НБУ розпочав вилучати з обігу монети номіналом 10 копійок. Тож у роботодавців виникають запитання в разі виплати з...
08.10.2025
В якому періоді ПДВ із розблокованої податкової накладної можна включити до податкового кредиту?
У цій статті розповімо, в якому періоді після розблокування податкової накладної суму ПДВ можна включити до податкового кредиту. Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, строки, відповідальність Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, строки, в...
Кращі матеріали