Як діяти в разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії
РРО: нові правила застосування
Що робити касирові, якщо в місці застосування РРО вимкнуть електроенергію, виникнуть проблеми з Інтернетом або вийде з ладу РРО? У консультації ми відповімо на це запитання та надамо чіткий план дій касира.
Згідно зі ст. 5 Закону від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (далі - Закон № 265), якщо РРО вийшов із ладу або тимчасово вимкнена електроенергія, здійснювати розрахункові операції можна без застосування РРО, але з використанням:
- резервного РРО за умови, що він був належним чином зареєстрований у податковій. Але це можливо, тільки якщо вийшов із ладу основний РРО та при цьому є електроенергія й доступ до Інтернету;
- розрахункової книжки (далі – РК) і КОРО, зареєстрованих в органі ДПС (якщо електроенергії немає або відсутній резервний РРО).
Майте на увазі! Час роботи без основного РРО обмежений: не більше 7 робочих днів (далі – р. д.) у випадку вимкнення електроенергії або на період ремонту, якщо РРО вийшов із ладу.
Варто зазначити, що у випадку поломки РРО центри сервісного обслуговування (далі – ЦСО) зобов’язані забезпечувати поновлення його роботи протягом 7 р. д. (п. 2 ст. 14 Закону № 265). У випадку незабезпечення ЦСО гарантійного ремонту РРО не пізніше 7-го р. д. із дня передання в ремонт РРО ЦСО повинен увести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання (далі – СГ) резервний РРО (п. 9 розд. ІІІ Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.16 р. № 547, далі - Порядок № 547/1, № 547/2).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року