ДПС скасувала реєстрацію РРО, не повідомивши платника податків: як діяти
Ситуація. Підприємець при розрахунках із покупцями застосовує РРО, який у встановленому порядку був зареєстрований в органі ДПС. У лютому 2021 року підприємець дізнався, що реєстрація цього РРО була анульована податківцями ще в листопаді 2020 року. Причина – закінчення строку служби РРО. Проте за даними підприємця строк експлуатації спливає в грудні 2021 року. Що можна зробити в такій ситуації?
У чому проблема? Згідно із Законом від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання можуть застосовувати у своїй роботі тільки ті РРО, які зареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний режим роботи. А за використання РРО після скасування його реєстрації передбачено солідні штрафи.
Ключ до вирішення проблеми. Орган ДПС зобов’язаний повідомити суб’єкта господарювання про скасування реєстрації РРО за місяць до цієї події. Оскільки в цій ситуації податкова не повідомила підприємця про прийняте рішення, у нього є всі шанси захистити свої інтереси в суді, щоб уникнути штрафних санкцій.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року